Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii

      Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii

      5.0 / 10 ( 3 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2008
      Nr. pagini:
      360
      ISBN:
      5948486007210
      Dimensiuni: l: 15.5cm | H: 22cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ofera prima abordare critic-culturala a relatiilor publice internationale in diferite medii de reglementare politice si culturale. Analiza campaniilor Coca-Cola in India si Turcia, a lansarii New Coke si a strategiei KFC in China este completata cu descrierea campaniilor de promovare a imaginii unor tari precum Coreea de Sud si Elvetia si cu aceea a campaniei de eradicare a variolei desfasurate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.


      Studiile de caz prezentate, precum si strategiile de comunicare implementate in mediul international se vor dovedi utile atat studentilor si profesorilor de la facultatile de comunicare si jurnalism, cat si celor de la stiinte politice, relatii internationale sau relatii economice internationale. In acelasi timp, de cat mai multe exemple de bune practici au nevoie si cei care activeaza intr-o institutie publica, intr-o corporatie, in presa sau in diplomatie.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.