Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Retorica sloganului

      Retorica sloganului

      7.0 / 10 ( 1 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2019
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      152
      ISBN:
      9786069922996
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Add to cart
      2999
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Cartea pe care o țineți acum în mână este, fără îndoială, una specială, ar trebui să fie citită de fiecare dintre voi, dacă lucrați în publicitate, vă garantez că veți învața multe și utile din ea.

      Pe de altă parte, dacă nu lucrați în publicitate, cartea pe care o țineți acum în mână, fără îndoială una specială, ar trebui să fie citită de fiecare dintre voi, vă garantez că veți deveni un consumator mai educat și mai informat.

      Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO România

      Poate face un cuvânt cât o mie de imagini?

      Într-o formulare bine găsită, da.

      Există cuvinte care seduc și care nu se duc, cuvinte care produc, cuvinte care vând, cuvinte care înving.

      Sunt cuvinte care, o dată auzite, nu ne mai ies din minte. Și sunt cuvinte care, o dată ajunse în conștiința noastră, determină schimbări, creează noi realități. Sunt cuvinte care persuadează și cuvinte care manipulează.

      Care este secretul lor? Prin ce magie sunetul devine idee; iar ideea, acțiune?

      Cum pot fi înduplecați chiar și aceia care desconsideră publicitatea?

      Cum pot fi vrăjiți de cuvinte chiar și aceia care disprețuiesc retorica?

      Răspunsurile la aceste întrebări ̶ și la multe altele ̶ se găsesc în acest manual, rodul unui mix unic de studiu academic și practică în agenție.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.