Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Ai 10%, 15% sau 20% reducere, în funcție de câte cărți pui în coș. Detalii aici.

      Scoli care invata

      Scoli care invata

      A cincea disciplina aplicata in educatie
      5.5 / 10 ( 20 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2016
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      536
      Translator:
      ISBN:
      9786067194951
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Add to cart
      1470
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Celebru teoretician al managementului organizațional, Peter Senge folosește tot ceea ce a învățat din lumea afacerilor, pentru a optimiza domeniul învățământului și al politicilor educaționale. Plecând de la modelul celor "cinci discipline" esențiale pentru schimbarea la nivel organizațional (măiestria personală, viziunea împărtășită, modelele mentale, învățarea în echipă și gândirea sistemică), Senge și colegii săi diagnostichează mai întâi stadiul la care se află sistemul educațional occidental, rămas în urmă, la nivelul erei industriale, și neacordat la nevoile actualei societăți informaționale. Cartea propune mai departe o serie de abordări novatarea pentru politicile educaționale, având ca repere predarea individualizată, adaptarea curriculei la contextul local și regional și renunțarea la didactica axată pe memorare și teste standardizate. În esență, școlile sunt văzute ca niște sisteme vii (și nu ca niște mașinării), a căror supraviețuire depinde de felul în care profesorii, directorii, inspectorii, elevii și părinții lor, dar și administrațiile locale izbutesc să colaboreze și să se adapteze la transformările socio-economice din jurul lor.

      Media

      "Plecând de la importanța comunității pentru succesul unei școli, autorii explorează transformarea unor școli cu probleme majore. Școlile care învață sunt deopotrivă școlile în care copiii învață și acelea care sunt gata ele însele să se dezvolte, asemeni unor organizații. Pentru autori, școala nu este o instituție de sine-stătătoare delimitată spațial, ci cu numeroase ramificații, ea oglindește relațiile de colaborare, comunicarea în cadrul comunității. Plin de optimism, autorul crede cu convingere în posibilitatea de a transforma școala într-un spațiu al creativității. Școala este văzută ca o „oportunitate de învățare” pentru copii și pentru adulți.

      Exemplele remarcabile din acest volum, pot servi ca surse de reflecție pentru ceea ce se întâmplă în învățământul rural românesc, în cadrul comunităților mici, unde înstrăinarea școlii față de oamenii din sat are efecte nefaste asupra performanței copiilor. Pornind de aici, putem regândi funcționarea școlii în comunitatea rurală." Cristina Tunegaru


      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.