Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Secretul vanzarilor perene

      Secretul vanzarilor perene

      Arta de a crea produse memorabile
      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2020
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      320
      ISBN:
      9786069135747
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Add to cart
      3900
      Next Day Delivery! Limited

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Secretul vânzărilor perene. Arta de a crea produse memorabile / Perennial Seller. The Art of Making and Marketing Work that Lasts de Ryan Holiday este rețeta perfectă pentru a crea produse care se vor bucura de succes pe termen lung. Iar prin „produse” înțelegem deopotrivă cărți, filme, muzică sau afaceri. Autorul însuși a mărturisit că a fost obsedat de această idee, motiv pentru care s-a documentat asiduu în legătură cu acest subiect încercând să identifice o mentalitate creativă comună sau un tipar comun al tuturor produselor care se bucură de succes pe termen lung. Așa a luat naștere această carte, care adună la un loc trăsăturile datorită cărora: Lady Gaga, Rick Rubin, Iron Maiden, Bruce Springsteen, Shakespeare, Ernest Hemingway, Stephen King, Truman Capote, Seinfeld, „Războiul stelelor” etc., exercită în continuare o fascinație stranie asupra noastră.

      Ryan Holiday este unul dintre cei mai de succes scriitori ai generației sale, iar succesul său nu este deloc întâmplător. El îți oferă întotdeauna idei și perspective noi asupra modului în care ai putea rezolva diferite probleme care țin de carieră sau de starea ta de bine în general. Dacă lucrezi în marketing, Ryan Holiday ar putea deveni idolul tău, dacă ești doar în căutare de noi povești interesante, în cărțile lui vei găsi destule.

      Povestea lui de succes a început la 19 ani, când, a renunțat la facultate pentru a deveni ucenicul lui Robert Greene, autorul cărții „Succes și putere: 48 de legi pentru a reuși în viață”. A continuat prin a consilia numeroși autori de bestselleruri și muzicieni cu multiple discuri de platină. A deținut mulți ani funcția de director de marketing la compania nord-americană producătoare de îmbrăcăminte American Apparel, campaniile sale de aici fiind folosite ca studiu de caz de către Twitter, YouTube și Google.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.