Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Set de constructie - Citroen Traction 11CV BL - Executive Edition
      Set de constructie - Citroen Traction 11CV BL - Executive Edition
      Set de constructie - Citroen Traction 11CV BL - Executive Edition
      Set de constructie - Citroen Traction 11CV BL - Executive Edition
      Set de constructie - Citroen Traction 11CV BL - Executive Edition
      Set de constructie - Citroen Traction 11CV BL - Executive Edition

      Set de constructie - Citroen Traction 11CV BL - Executive Edition

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Brand:
      Item Model Number:
      COBI-2265
      Country of Origin:
      Polonia
      Number of pieces:
      300
      Material:
      Plastic
      Colour:
      Negru
      Theme:
      Masini
      Minimum Age:
      8 ani
      Developed Skills:
      Imaginatia
      Barcode:
      5902251022655
      Dimensions: L: 27.5cm | l: 20cm | H: 6cm
      Add to cart
      12700
      20% code:CARTU24i
      The discount is granted by applying the code in the related field when placing the order.
      Next Day Delivery! Limited

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Citroën Traction Avant este un automobil produs de constructorul francez Citroën de la anul 1934 pentru a 1957 . Istoria sa este legată în memoria colectivă de Ocupație , la rândul său mașină a Gestapo și icoană a Rezistenței . A fost, de asemenea, vehiculul preferat al gangsterilor datorită calităților sale excepționale de drum pentru timpul său.

      Acest automobil are atunci o caracteristică rară la automobilele din categoria sa: roțile motoare sunt cele ale punții față. De tracțiune este prima inovație a acestei mașini. Această tehnică a fost asociată rapid în Franța cu Citroën, care i-a adus porecla, „Tracțiune”, iar ulterior pleonasmul „Tracțiune avant”. Adevărata noutate este de a combina pe același vehicul cele mai moderne soluții ale vremii: pe lângă modul de transmisie, o structură monococă , frâne hidraulice și suspensie independentă a roților pe toate cele patru roți. Traction Avant beneficiază totuși de o manevrare mai bună decât majoritatea contemporanilor săi, ceea ce stârnește imaginația agenților de publicitate: „ Traction Avant îmblânzește forța centrifugă ”. Îmbunătățit constant de André Lefèbvre , acest Citroën a pregătit calea pentru producția în masă a vehiculelor echipate cu această tehnică, calitățile sale câștigându-i o carieră lungă și o producție de 760.000 de exemplare.

      În 1924, Harry Miller a produs un arbore cu came aerian cu doi cilindri de doi litri (atunci 1.500 cm 3), cu tambururile de frână plasate la capătul podului.

      În 1928 și 1929 , au apărut mașini de tracțiune la Tracta (Franța) și Alvis (Marea Britanie). În Noiembrie 1929 este lansată prima tracțiune construită în serie, deși în cantități mici, Cord L-29 (pentru anul său de naștere), un cilindru în linie cu opt cilindri echipat cu un Lycoming lateral de 4,9 litri și 125 CP . Disponibil în decapotabil, sedan și decapotabil, această mașină magnifică va atrage, de asemenea, culturisti majori, precum Le Baron sau Alexis de Sakhnoffsky. Va face să-și admire linia joasă în competițiile europene de eleganță, în special la Monaco în 1930. Victimă a crizei economice, Cord L-29 este retras la sfârșitul anului 1931 după ce au fost produse aproximativ 5.000 de exemplare.

      În 1930, Stoewer a prezentat V5, un model high-end produs în cantități foarte mici (2.100 de unități pentru modelul de producție comercializat în 1931).

      La Salonul Auto de la Geneva din 1932, Adler și-a expus tracțiunea Trumpf, cu suspensie de roți independentă. Această atracție este urmată de Trumpf Junior, Trumpf de 1,7 litri și un model de 2 litri. Versiunile de curse ale acestor modele, adesea echipate cu corpuri aerodinamice, au obținut un mare succes.

      La Salonul Auto de la Paris din 1934 , la șase luni de la lansarea Citroën, compania Chenard et Walcker a prezentat Super Aigle 4, o unitate de tracțiune al cărei design amestecă elemente tradiționale și câteva note de modernism. Dar firma Gennevilliers nu are nici mijloacele, nici talentul publicitar al lui André Citroën , iar astăzi, Super Aigle 4 este necunoscut publicului.

      • Numar figurine 2
      • Dimensiuni model 15 x 5.5 x 5.5 cm
      • Scara 1:35
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.