În Sherlock 13, publicat prima oară ca Holmes 13, jucătorii intră în pielea unui detectiv care încearcă să-l prindă pe faimosul hoț Arsene Lupin - maestru al deghizării.
Pachetul include 13 cărți cu personaje - fiecare cu câte 2 -3 caracteristici, fiecare caracteristică regăsindu-se la 3, 4 sau 5 personaje. Cărțile sunt amestecate și se trage una și se pune deoparte - aceasta fiind cartea cu Arsene Lupin, deghizat. Celelalte cărți sunt împărțite la jucători. Jocul începe și fiecare jucător caută indicii. Fiecare adresează întrebări la restul jucătorilor:
a.) La toți jucătorii: "Cine are, cel puțin următoarele caracteristici?
SAU
b.) La un jucător anume: "Câte dintre aceste caracteristici ai?
Cu ajutorul indiciilor adunate trebuie să descoperi care personaj îl ascunde pe Arsene Lupin.