Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifică puterea informațiilor calitative în misiunea sa către următoarea mare descoperire.
Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reacționează clienții lor, Martin Lindstrom a decis să-și petreacă 300 de nopți din an în casele unor străini pentru a observa cu atenție fiecare detaliu al vieților acestora, pentru a le descoperi dorințele ascunse și, nu în ultimul rând, pentru a identifica particularitățile care duc la un produs sau un brand de milioane.
Lindstrom conectează toate aspectele acestei povești cosmopolite care îi va fermeca atât pe creativii din comunicare, cât și pe toți cei interesați de varietatea nesfârșită a comportamentului uman.
Citind paginile acestei cărți, veți afla:
- Cum un pantof de sport uzat, descoperit în casa unui puști de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piață a companiei LEGO.
- Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revoluționat un supermarket din SUA.
- Cum o pereche de căști menite să izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi.
- Cum felul în care intrau oamenii într-o biserică din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney.
- Cum un ursuleț de pluș din camera unei fetițe din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de țări ale unui comerciant de articole de modă.
- Cum o brățară obișnuită a ajutat compania Jenny Craig să crească loialitatea clienților cu 159% în mai puțin de un an.
- Cum aspectul ergonomic al bordului unei mașini a contribuit la procesul de îmbunătățire a designului aspiratorului Roomba.
Alăturați-vă lui Lindstrom în călătoriile sale de-a lungul cărora analizează urmele mărunte pe care le lăsăm și care dezvăluie adevăruri surprinzătoare despre tendințele noastre de consumatori, precum și despre comportamentul uman.
Deși informațiile dezvoltate în această carte ar putea părea insignifiante, ele sunt extrem de importante pentru comportamentul uman și de neprețuit pentru oricine își dorește să înțeleagă mai bine factorii care declanșează deciziile de cumpărare. Robert Cialdini, autor al cărții Persuasiunea
Cea mai bună carte a lui Martin de până acum. O modalitate personală, intuitivă și puternică de a privi cum poți schimba ceva prin munca ta. Seth Godin, autor al cărții Triburi
În mediul de afaceri contemporan, în care studiile cantitative suscită un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing. Ceea ce face el este să expună limitele studiilor cantitative și felul în care cercetarea calitativă devine instrumentul esențial pentru depășirea acestora. Chip Heath, co-autor al cărților Idei cu impact garantat și Switch
Martin Lindstrom analizează tehnici criminalistice de ultimă oră pentru a dezvălui dihotomia dintre informație și înțelepciune. Dacă îți plac serialele Bones și CSI, această carte va fi pe gustul tău. Paco Underhill, autor al cărții Arta de a cumpăra
O minte originală și iscoditoare. Time Magazine
Abilitatea lui Martin Lindstrom de a identifica și de a analiza informațiile calitative pare să treacă dincolo de granițele naturalului. Acest lucru ne-a convins să vă lansăm invitația de a lectura această carte plină de povești surprinzătoare. Unicredit Bank