Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor

      Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2015
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      140
      Collection:
      ISBN:
      9786067490619
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Add to cart
      2500
      Next Day Delivery! In stock
      Today by bike delivery
      Next Day Delivery!

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Continutul cartii aduce in fata cititorului o serie de avantaje care nu pot trece neobservate. Un echilibru perfect al resurselor informationale, determinat de tratarea pe parcursul a 6 capitole a relatiei pozitive dintre gestiunea corecta a riscurilor in corporatii si calitatea brandului. Concluzia este mai mult decat clara. Un management abil al riscurilor intr-o companie induce un efect de antrenare pozitiv asupra brandului acesteia.

      Solutii clasice din managementul riscurilor convietuiesc cu tendinte de ultima ora ale domeniului, fiindca sunt bine cunoscute din experienta relevanta, de practician si totodata de cercetator a autorului. Relevanta aplicativa a cartii este incontestabila atat pentru tinerii care studiaza, aflandu-se inca in universitati, dar si pentru profesionistii la inceput de cariera, masteranzi, doctoranzi, fie ca este vorba de o cariera in vanzari, in zona financiara, fie de orice alt gen de companie, care intr-un fel sau altul sunt interesati de relatia dintre risc si brandul corporativ.
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.