Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email


Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      • English
      Login
      Librării
      Română
      • English
      Librării Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Coșul tău este gol.
      Finalizare comandăComandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      • carturesti.ro
      • Carte
      • Marketing si comunicare
      • Publicitate si media
      • Tara si vinul
      „Tara si vinul”  în librăriile Cărturești
      În această perioadă, nu putem garanta acuratețea stocurilor. Te invităm să ai un plan de rezervă pentru situațiile în care produsul dorit este de negăsit la raft sau a fost vândut.

      Acest articol este disponibil doar pentru comanda online.
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Tara si vinul

      Tara si vinul

      Relatiile dintre brandul de tara si brandul vinurilor romanesti. O abordare heterodoxa
      Marinela Ardelean
      5.7 / 10 ( 3 voturi) Nota ta:
      Categorii:
      Publicitate si media
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2023
      Editura:
      Tritonic
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      268
      Colectie:
      Comunicare media
      ISBN:
      9786067497113
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm | 2.3cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      6100
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc
      Livrare în 24h! (a doua zi)
      Găsește-mă în librării!

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Vinul este privit din ce în ce mai mult în întreaga lume ca unul dintre elementele care definesc calitatea vieții. Pentru români, vinul este chiar mai mult decât atât, este un element de identitate națională. Este ceea ce demonstrează autoarea acestei cărți, analizând relația dintre brandul de țară, capitalul brandului de țară și imaginea brandului de țară, pe de-o parte, și promovarea vinului românesc, pe de altă parte.
      Marinela Ardelean, cu grație și rigoare, și-a dobândit nu numai statutul de ambasador al vinului românesc, ci și pe acela de formator autorizat pentru educarea consumatorilor și pentru dezvoltarea culturii vinului în România. Această carte împlinește eforturile pe care autoarea le-a dedicat cu perseverență și eficiență remarcabilă acestor scopuri nobile, pentru care merită aprecierea tuturor iubitorilor de vin. - Valeriu Stoica

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.

      Linkuri utile

      • Despre Cărturești 
      • Joburi 
      • Asistență 
      • Livrare in librărie 
      • Costuri de transport 
      • Politica de confidențialitate 
      • Politică de retur 
      • Blog carturesti.ro 
      • Comandă prin SEAP/SICAP 
      

      Livrare gratuită

      pentru comenzi peste 150 de lei dacă toate produsele pot fi livrate într-un singur colet.

      

      Livrare internațională

      livrăm povești și comenzi care depășesc granițele, la un preț avantajos, oriunde în Europa (detalii)

      Follow Us

      

      Asistență telefonică

      Suport comenzi și ofertă online
      Luni - Vineri: 9:00 - 20:00 Sâmbată - Duminică: 10:00 - 18:00
      tel.: 0376 448 000 email: ecomenzi@carturesti.info

      Abonează-te la newsletter și ai -10% reducere la prima comandă

      Primește promoții, noutăți și oferte personalizate direct în Inbox




      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      • Documente si autorizații
      • Declarație accesibilitate
      © Direct Client Services SRL 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      CUI 11648548, J1999003061406
      Personalizează