Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email


Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      • English
      Login
      Librării
      Română
      • English
      Librării Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Coșul tău este gol.
      Finalizare comandăComandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      • carturesti.ro
      • Carte
      • Poezie, teatru, studii literare
      • Istorie si critica
      • Teatru in diorame
      „Teatru in diorame”  în librăriile Cărturești
      În această perioadă, nu putem garanta acuratețea stocurilor. Te invităm să ai un plan de rezervă pentru situațiile în care produsul dorit este de negăsit la raft sau a fost vândut.

      Acest articol este disponibil doar pentru comanda online.
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Teatru in diorame

      Teatru in diorame

      Discursul criticii teatrale in comunism. Fluctuantul dezghet 1956-1964
      Miruna Runcan
         Vezi mai multe
      10.0 / 10 ( 1 voturi) Nota ta:
      Categorii:
      Istorie si critica, Raftul cărţilor premiate, Raftul Premiilor Observator Cultural - Editia 2020, Raftul FNT 2023, Raftul FITS 2025
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2019
      Editura:
      Tracus Arte
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      341
      Colectie:
      Critica literara
      Premii:
      Observator cultural
      ISBN:
      9786060230410
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      3200
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc
      Livrare în 24h! (a doua zi)
      Găsește-mă în librării!

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      MIRUNA RUNCAN este scriitor și critic de teatru, profesor la Facultatea de Teatru şi Televiziune a Universității Babeș-Bolyai. Este membru al Asociaţiei Internaţionale a Criticilor de Teatru și al Federației Internaționale a Cercetătorilor Teatrali.

      De aceeași autoare:

      Odaia de asediu (Dacia, 1983), Hermandria (Cartea Românească, 1986), Introducere în Etica şi legislaţia presei (ALL, 1997), A patra putere. Legislaţie şi etică pentru jurnalişti (Dacia, 2001), Modelul Teatral Românesc (Unitext, 2001), Teatralizarea şi Reteatralizarea în Romania. 1920-1960 (Eikon, 2003), Pentru o semiotică a spectacolului teatral (Dacia, 2005), Fotoliul scepticului spectator (Unitext, 2007), Habarnam în orașul teatrului. Universul spectacolelor lui Alexandru Dabija (Limes, 2010), Bunjee-Jumping (Limes, 2010), Actori care ard fără rest (Cheiron/Fundația Camil Petrescu, 2011), Signore misterioso. O anatomie a spectatorului (Unitext, 2011), Critica de teatru: Încotro? (Presa Universitară Clujeană, 2015), Odeon 70 (OscarPrint, 2016), Club 70. Retro (Cartea Românească, 2017).

      În mod paradoxal, studiile de istorie a artelor performative nu par să se fi aplecat decât foarte rar asupra felului în care s-au dezvoltat discursurile critice; și asta în pofida faptului că materia de bază care servește istoriografilor dedicați artelor (din ce în ce mai puțini în mediul academic în care-mi desfășor eu activitatea) este reprezentată de discursurile critice: editoriale, eseuri, cronici, anchete, reportaje și interviuri dintr-o epocă sau alta. Foarte puțini cercetători par să-și fi pus întrebări serioase despre relația dintre creație (artistică, teatrală…) și discursurile critice menite s-o reprezinte și s-o evalueze. […] Discursurile criticii nu sunt dependente doar de esteticile (hegemonice sau emergente) și de modurile de producție teatrală ale spațiului și vremii în care au fost scrise, ci și, mai-nainte de toate, de peisajul ideilor politice dominante, de relațiile de putere în raport cu care sunt emise judecățile de valoare. Din acest punct de vedere, discursul critic, chiar și atunci când nu e (sau nu dorește să fie) în sine unul normativ, își deconspiră, voluntar sau nu, rădăcinile axiologice, ideologice, în paralel cu referințele estetice care stau la vedere, în scheletul și carnea argumentației critice.

      Miruna Runcan

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.

      Linkuri utile

      • Despre Cărturești 
      • Joburi 
      • Asistență 
      • Livrare in librărie 
      • Costuri de transport 
      • Politica de confidențialitate 
      • Politică de retur 
      • Blog carturesti.ro 
      • Comandă prin SEAP/SICAP 
      

      Livrare gratuită

      pentru comenzi peste 150 de lei dacă toate produsele pot fi livrate într-un singur colet.

      

      Livrare internațională

      livrăm povești și comenzi care depășesc granițele, la un preț avantajos, oriunde în Europa (detalii)

      Follow Us

      

      Asistență telefonică

      Suport comenzi și ofertă online
      Luni - Vineri: 9:00 - 20:00 Sâmbată - Duminică: 10:00 - 18:00
      tel.: 0376 448 000 email: ecomenzi@carturesti.info

      Abonează-te la newsletter și ai -10% reducere la prima comandă

      Primește promoții, noutăți și oferte personalizate direct în Inbox




      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      • Documente si autorizații
      • Declarație accesibilitate
      © Direct Client Services SRL 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      CUI 11648548, J1999003061406
      Personalizează