Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Tinuta pentru succes. De la primul interviu la CEO

      Tinuta pentru succes. De la primul interviu la CEO

      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2008
      Page Count:
      200
      ISBN:
      9789730068511
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Tinuta pentru succes de la primul interviu la ceo. Primul ghid vestimentar din Romania pentru femei de cariera.

      DRESS FOR SUCCESS!

      Probabil va veti intreaba de ce am scris o carte despre stiulul profesional, despre ce inseamna imaginea personala si profesionala, tocmai acum, cand lumea intreaga se afla in plina criza financiara si economica, iar ultimul gand al tuturor sau
      al majoritatii este cum arata sau cum se ,,poarta"
      Rapunsul e simplu: in cazul schimbarilor care se petrec sau urmeaza sa se petreaca in cadrul unei companii, managementul alege sa-i pastreze doar pe acei angajati care au o prezenta profesionala
      este compusa din tinuta, comunicare, relatii umane si abilitati tehnice, indiferent de industria in comunicare, relatii umane si abilitati tehnice, indiferent de industria in care acestia isi desfasoara activitatea.

      MAI MULT DECAT BUSINESS CASUAL...

      Pentru a evolua cum va doriti in viata profesionala trebuie sa tineti cont de urmatoarele:

      - pentru a impune respect, imbracati-va cel putin la celasi nivel cu standardul industriei in care evoluati sau chiar un nivel mai sus;
      - pentru a obtine o promotie, imbracati-va ca si cum ati detine deja acea pozitie;

      IMBRACATI-VA PENTRU FUNCTIA PE CARE V-O DORITI, NU PENTRU CEA PE CARE O DETINETI IN PREZENT

      Aspectul fizic corect si flatant dumnevoastra dumneavoastra face ca increderea in sine si productivitatea personala sa creasca, iar in plan profesional va va aduce atat respectul, cat si recunoasterea valorii dumnevoastra
      de catre ceilalti. Insa, ceea ce va va ajuta sa urcati pe scara succesului mai reoede si mai sigur este abilitatea de a proiecta constant si consistent aceasta imagine, astfel incat in orice moment sa transmiteti acelasi mesaj de profesionist.

      Ilustratiile din aceasta lucrare sunt realizate de Stephan Pelger, unul dintre cei mai talentati designeri din Romania. Ii multumesc mult pentru deschiderea, promtitudinea si profesialismul cu care a raspuns provocarii de a ilustra aceasta carte.
      Un prieten adevarat !

      Tinuta pentru succes, scris de Mihaela Berciu, este primul ghid vestimentar din Romania pentru femei de cariera.

      Vestimentatii, accesorii, siluete, culori si mesajele pe care le transmit, cum sa obtii imaginea corecta si succesul pe care il doresti ....si multe altele in acest ghid semnat de Mihaela Berciu.

      Mihaela Berciu, un nume recunoscut ca si consultant de imagine in industria modei, aduce cu sine experienta unor ani buni in care si-a dedicat cu succes eforturile profesionale construirii si dezvoltarii de imagini personale.

      Absolventa a programului MBA in cadrul American International University in London in 1996, si a cursurilor de consultanta de imagine ale London Image Institut, Mihaela Berciu a devenit ca si consultant de imagine, unul dintre promotorii conceptului inovativ de „executive presence”.

      Prezenta constanta si speaker in cadrul conferintelor internationale in domeniul consultantei de imagine, Mihaela Berciu este singurul consultant de imagine roman acreditat de Association of Image Consultants International (AICI).

      Mihaela Berciu, Tinuta pentru succes

      "Accesoriile sunt elementele definitorii ale tinutei, acestea facand legatura si completand piesele vestimentare care compun tinuta. De asemenea, accesoriile sunt cele care dau personalitate unei tinute si fac ca aceasta sa fie definitorie pentru purtator. Cele mai simple tinute sunt imediat scoase in evidenta de un singur accesoriu potrivit. Astfel, accesoriile pot deveni trademarkul unei persoane. Bijuteriile, esarfele, salurile, ceasurile, curelele, gentile, ochelarii, cravatele, bretelele, manusile, palariile, dresurile, toate sunt accesorii."