Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila

      Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila

      Cum sa folosesti cunoasterea celor patru stiluri principale de conversatie pentru a-ti personaliza si eficientiza abordarea in construirea relatiilor si pentru a castiga mai multi clienti
      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2015
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      336
      ISBN:
      9789738495913
      Add to cart
      4990
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Sporeste-ti cu inteligenta sansele de a-ti dezvolta relatiile cu clientii sau potentialii clienti indiferent unde-i intalnesti!

      Obiectivul lucrarii "Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila" este de a-ti spori sansele sa-ti dezvolti relatiile cu clienti sau potentiali clienti indiferent unde ii intalnesti. Don Gabor, autor premiat si exceptional trainer in comunicare, introduce patru stiluri relationale distincte (concurential, expansiv, amabil si analitic) in crearea si mentinerea relatiilor profesionale. Identificand rapid si cu inteligenta stilul de conversatie si relationare al unui individ si adaptandu-se la el, poti stabili imediat o conexiune cu cei pe care ii intalnesti in mediul de afaceri, in evenimente sociale sau publice.

      In aceasta carte nu ti se spune doar ce sa faci, ci si cum sa faci. Acesta este un ghid practic care te va invata urmatoarele:
      - Cum sa identifici si sa te adaptezi la cele patru stiluri de relationare
      - Cum sa spargi gheata, sa initiezi o conversatie lejera si sa-ti creezi relatii in situatii de afaceri, sociale si publice
      - Cum sa aplici regulile de eticheta potrivite in situatii de afaceri, sociale si publice
      - Cum sa-ti faci contacte de afaceri prin site-urile de socializare
      - Cum sa-ti definesti obiectivele de relationare si sa economisesti timp
      - Cum sa ochesti clienti "grei"
      - Cum sa eviti greselile obisnuite in relationare
      - Cum sa te conectezi instant si autentic cu orice persoana pe care o intalnesti
      - Cum sa-ti sporesti vizibilitatea si sa-ti imbunatatesti imaginea profesionala in cadrul evenimentelor de relationare
      - Cum sa-ti invingi timiditatea si sa ai incredere in tine la evenimente de networking
      - Cum sa eviti oameni care te fac sa pierzi timpul la evenimentele de afaceri, sociale, publice si nu numai
      - Cum sa faci prezentari convingatoare potentialilor clienti ce-ti pot aduce tranzactii importante

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.