Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Vaca mov

      Vaca mov

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Duration:
      5:04 ore
      Reading:
      Traian Maicanescu
      Publishing Date:
      2018
      Publisher:
      Number of discs:
      1
      Support:
      CD MP3
      Barcode:
      9786069133798
      Unavailable
      Unavailable online

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      „Acum câțiva ani, când călătoream cu mașina prin Franța împreună cu familia mea, am fost fermecați de sutele de vaci scoase parcă din cărțile cu povești, care pășteau pe pășuni pitorești, chiar lângă autostradă. Zeci de kilometri ne-am tot uitat pe geam, minunându-ne cât de frumos era totul. Apoi, după vreo 20 de minute, am început să le ignorăm. Vacile noi erau exact la fel ca cele vechi și ceea ce înainte fusese uimitor, acum era obișnuit. Mai rău decât obișnuit. Era plictisitor. După ce le privești o vreme, vacile încep să te plictisească. Poate că sunt vaci perfecte, vaci atrăgătoare, vaci cu personalități minunate, vaci învăluite într-o lumină frumoasă, dar tot plictisitoare sunt.

      Dar ce ai zice de o vacă mov? Ei, asta chiar ar fi ceva interesant. (Pentru o vreme)
      Esența vacii mov este că trebuie să fie remarcată. De fapt, dacă „remarcabil” ar începe cu P, aș fi putut probabil să mă lipsesc de subterfugiul cu vaca, dar ce să-i faci?
      Această carte este despre cum, ce și de ce un produs devine remarcabil.”
      - Seth Godin


      Marketingul remarcabil reprezintă arta de a crea lucruri demne de remarcat chiar pentru produsul sau serviciul tău; nu să aplici marketingul ca pe un adaos de ultim moment, ci să înțelegi că, dacă oferta ta nu este remarcabilă în sine, atunci este invizibilă.
      Complexul industrial al televiziunii reprezenta relația simbiotică dintre cererea consumatorului, publicitatea TV și companiile aflate într-o continuă dezvoltare, care erau bazate pe investiții din ce în ce mai mari în marketing.
      Consumatorul post-consumism nu mai are ce să cumpere. Avem tot ce ne trebuie, ne dorim foarte puține și suntem prea ocupați ca să mai avem timp să căutăm un lucru la care tu ai muncit din greu ca să-l creezi pentru noi .
      Departamentul de marketing ia un produs sau un serviciu aproape gata și cheltuiește bani pentru a aduce la cunoștința unui public-țintă avantajele pe care le oferă. Această abordare nu mai funcționează.
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.