Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne
      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne

      Vanzarea consultativa: 300 de tehnici si bune practici moderne

      9.2 / 10 ( 14 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2022
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      194
      ISBN:
      9786061368150
      Adaugă în coș
      3900
      20% cod:CARTU24i
      Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Cartea se adresează managerilor, agenților și consultanților care urmează trendul creșterii claselor de mijloc și de top și vor să genereze clienților lor mai multă valoare adăugată, vizează relații pe termen lung, câștig – câștig, bazate pe consiliere. Ea se adresează și tuturor profesioniștilor care doresc să-și dezvolte competențele de vânzare persuasivă, non-agresivă, asociate consilierii din domeniul lor. Esența cărții este dată de o sumă de trei sute de tehnici și bune practici, strânse și selectate în peste douăzeci și cinci de ani de aplicare, folositoare pentru dezvoltarea de cunoștințe, abilități și atitudine la identificarea, conștientizarea, soluționarea și satisfacerea nevoilor clientului, vânzări consultative.

      Cartea este despre client, majoritatea tehnicilor prezintă și exemple, aduse din realitatea cotidiană a diverselor domenii și modele de vânzare, fără nume de companii sau teritorii; aici te rog să faci un exercițiu de imaginație, pentru a le adapta la specificul tău. Nu spune nu uneia, până nu ai încercat-o de trei ori. Este posibil să nu ți se potrivească ție, dar să fie foarte în regulă pentru un alt coleg. Cea mai bună metodă de a înțelege și o motivație de a aplica este să o explici colegilor, imediat ce ai citit-o.

      Despre autor

      Antreprenor din 1994, apoi broker pe piața de capital din România între 1996 și 2000, cu studii post-universitare în diplomație și relații internaționale, autor al cărților Vânzarea consultativă – 125 de tehnici, 2018, și Către leadership prin management, 2020, Radu a ales calea managementului și a vânzărilor consultative, atât ca manager, consultant, cât și ca trainer și coach în companii multinaționale și apoi în propria afacere, Mentor Training.

      Fie că este vorba despre burse, fonduri de economii, servicii bancare, asigurări, instruire, toate au un numitor comun, sunt vânzări de relație, repetitive, câștig – câștig, de termen lung, bazate pe produse și soluții de valoare ridicată, vânzări consultative, iar aici el a câștigat decade de expertiză.

      Fie că este vorba despre burse, fonduri de economii, servicii bancare, asigurări, instruire, toate au un numitor comun, sunt vânzări de relație, repetitive, câștig – câștig, de termen lung, bazate pe produse și soluții de valoare ridicată, vânzări consultative, iar aici el a câștigat decade de expertiză.

      În 2004 a reluat calea antreprenoriatului și a susținut constant peste șapte sute de programe și cursuri de management, comunicare interpersonală profesională, negociere cooperantă persuasivă, comunicare organizațională și dezvoltarea echipei, online și în sală, în România, Rep. Moldova, dar și cu participanți din Italia, Germania și Franța și Marea Britanie.

      Printre cei mai prolifici traineri din România în organizarea de cursuri deschise de leadership, management și vânzare consultativă – cu peste o sută douăzeci de cursuri, din 2006 și până astăzi, Radu este un practician, pasionat de adaptarea instrumentelor și metodelor la actualitatea economică, care ajută organizațiile să-și dezvolte serviciile și valoarea pentru clienți, dinspre regular spre premium, peste crize și privind spre viitor, la schimbarea generațiilor și a pieței.

      Experiența sa este relevantă și pentru că este permanent conectat la economia reală, unde simte și resimte fiecare tendință, observă inovări, renunțări la modele uzate moral, eforturi pentru modernizare, cu părți bune sau mai puțin bune, dar toate autentice.

      Un loc special în agenda sa îl au cursurile de educație financiară și antreprenoriat pentru elevi, precum și seminariile de comunicare pentru afaceri și negociere economică, cu studenții, care îi împlinesc viziunea de a oferi pentru a primi.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.