Din 2001 Magni a dezvoltat o filozofie care se bazează pe o atitudine holistică față de conceptul de calitate a produsului. Fiind prezent la toate fazele; de la dezvoltarea conceptelor în producție, comercializare și vânzări, dorim să reprezentăm un sentiment coerent de calitate și siguranță pentru retailerii și utilizatorii finali. Prin urmare, obiectivul nostru poate fi formulat ca fiind mereu prezent cu un sortiment larg, având un proces de comandă și livrare ușor și flexibil și să avem produse de calitate care să îndeplinească sau să depășească toate standardele de siguranță și durabilitate.
În afară de produsele create la Magni, găsim în portofoliul lor și o gamă de mărci internaționale. Acestea includ Goki/Gollnest și Kiesel - Heimess, Epoch - Familii Sylvaniene și articole promoționale de la PromotionTops, Topico și altele. Prin integrarea celor mai bune dintre toate specialitățile, oferă o gamă completă de jucării și obiecte promoționale într-un singur loc, ceea ce aduce o mulțime de avantaje.