Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Branding in secolul XXI

      Branding in secolul XXI

      Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
      7.0 / 10 ( 4 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2021
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      125
      Collection:
      ISBN:
      9786062612603
      Dimensions: l: 15cm | H: 23cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      „Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand?

      Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.

      Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.”

      Lect. univ. dr. Andreea Mitan.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.