Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Celebricities

      Celebricities

      Media Culture and the Phenomenology of Gadget Commodity Life
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2016
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      264
      ISBN:
      9780823270804
      Dimensiuni: l: 15.2cm | H: 22.9cm | 1.3cm | 385g
      Adaugă în coș
      13300
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat
      Livrare astăzi cu bicicleta.
      Livrare în 24h! (a doua zi)

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      What becomes of life, experience, and truth in the hyperconsumeristic culture of the twenty-first century? What happens to the phenomenological call to go “back to the things themselves” when these things, to an ever greater degree, involve a televised life that is not ours to live, celebrities who are utterly like us yet infinitely untouchable, and uncannily pluripotent electronic gadgets? Combining sustained philosophical inquiry with fragmentary and experimental theoretical interventions, Anthony Curtis Adler rethinks Marxist materialism and the Heideggerian project in terms of the singular experiences of late capitalism. In doing so, he reveals how the disarticulation of life via the commodity fetish demands at once a new notion of phenomenological method and an ontology oriented toward the radical contingency of being itself as transcendental ground.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.