Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Communication publiques et organisationnelles

      Communication publiques et organisationnelles

      Intersections des savoirs
      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Categories:
      Language:
      Franceza
      Publishing Date:
      2016
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      204
      ISBN:
      9789737115508
      Dimensions: l: 15.5cm | H: 23.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis
      O culegere de studii nuantate, elaborate pe baza unor perspective teoretice de actualitate si a unor cercetari originale, cu privire la transformarile organizationale si institutionale determinate de dezvoltarea fara precedent a noilor tehnologii ale informatiei si comunicarii.


      DESCRIERE
      Volumul reuneste texte prezentate la cea de-a douazecea editie a colocviului franco-roman, organizat la Universitatea Bucuresti in 2014.
      Sunt abordate subiecte diferite, precum flash-mob-urile, platformele de crowdfunding, gastronomia frantuzeasca ori dispozitivele stiintifico-politice, intr-o pluralitate de perspective ce reflecta diversitatea raporturilor dintre contextele socioculturale si practicile numerice.
      Sunt, de asemenea, analizate practicile de reprezentare si de participare politica intr-un context marcat de hiperconectivitate – semn al unei democratii asa-zis decentralizate si policentrice.

      DESPRE AUTORI
      Textele reunite in volum sunt semnate de universitari din Franta si Romania, specialisti in stiintele informatiei si ale comunicarii.

      Editori:
      - Prof. univ. dr. CAMELIA BECIU, Universitatea Bucuresti, specialista in sociologie, comunicare politica si comunicare mediatica

      - Conf. univ. dr. SYLVIE ALEMANNO, Université de Nice Sophia-Antipolis, Franta, specialista in comunicare organizationala
      - Lector univ. dr. DENISA-ADRIANA OPREA, SNSPA, specialista in teoria comunicarii

      SALES POINTS
      - analize originale, solid fundamentate teoretic si empiric, elaborate intr-un limbaj accesibil, ale unor fenomene sociale de mare actualitate;
      - unitatea compozitiei – spre deosebire de majoritatea publicatiilor de gen, textele pot fi citite intr-o cheie unitara, asemenea unui „roman” oglindind complexele fatete ale lumii contemporane;

      - de interes pentru sociologi, jurnalisti, specialisti in stiintele comunicarii, universitari si studenti, dar si pentru publicul larg.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.