CUPRINS
• Unitatea 1 • EVALUARE INIȚIALĂ
Tema 1. Evaluare inițială (1). Denumirea obiectelor din imagini și alcătuirea de propoziții pornind de la un cuvânt dat
Tema 2. Evaluare inițială (2). Alcătuirea de propoziții din 3-4 cuvinte după imagini
Tema 3. Evaluare inițială (3). Identificarea cuvintelor care încep cu un anumit sunet
Tema 4. Evaluare inițială (4). Recunoașterea poveștilor și a personajelor acestora
• Unitatea 2 • EVALUARE INIȚIALĂ
Tema 1. Evaluare inițială (5). Gruparea personajelor din povești în pozitive/negative
Tema 2. Evaluare inițială (6). Comunicarea în scris / Comunicarea orală
Tema 3. Evaluare inițială (7). Repovestirea după imagini
Tema 4. Evaluare inițială (8). Dezvoltarea musculaturii fine și a coordonării mișcărilor
• Unitatea 3 • EU ȘI LUMEA MEA
Tema 1. Salutul. Familia mea
Tema 2. Prezentarea. Solicitarea. Bun venit la școală!
Tema 3. Ascultarea unui text și identificarea personajelor. La joacă
Tema 4. Comunicarea în scris. Comunicarea orală. Să comunicăm!
• Unitatea 4 • CORPUL MEU
Tema 1. Mesaje despre sine. Acesta sunt eu!
Tema 2. Convorbirea. Organele de simț
Tema 3. Memorarea. Recitarea. Formularea de întrebări și răspunsuri. Curățenia înseamnă sănătate
Tema 4. Formularea de propoziții după imagini. Mă hrănesc sănătos!
• Unitatea 5 • MIȘCARE ȘI ENERGIE
Tema 1. Memorizare. Hrana, sursă de energie
Tema 2. Formularea de propoziții după imagini. Formularea de întrebări și răspunsuri. Energia soarelui și a apei
Tema 3. Delimitarea cuvintelor în enunț și poziția lor. Realizarea corespondenței între imagine și text. Energia vântului
Tema 4. Identificarea poziției cuvintelor în enunț. Energia electrică
• Unitatea 6 • „PE CĂRĂRILE TOAMNEI”
Tema 1. Despărțirea în silabe. „Citirea” simbolurilor pentru vreme. Aspecte de toamnă
Tema 2. Poziția silabelor în cuvinte (inițială/finală). Fructe
Tema 3. Identificarea sunetelor din cuvinte. Legume
Tema 4. Înțelegerea textului. Extragerea informațiilor esențiale. Poziția sunetelor în cuvinte. Activitățile oamenilor toamna
• Unitatea 7 • PLANTELE
Tema 1. Literele „A” și „a” (Sunetul „a”). Flori de toamnă
Tema 2. Literele „A” și „a” (Sunetul „a”). Povestirea pornind de la imagini. Alcătuirea plantelor
Tema 3. Literele „A” și „a” (Sunetul „a”). Memorizare. Modul de hrănire al plantelor
Tema 4. Literele „A” și „a” (Sunetul „a”). Fructe, legume, cereale în alimentație
• Unitatea 8 • ANIMALELE
Tema 1. Literele „M” și „m” (Sunetul „m”). Înțelegerea textului. Animalele domestice
Tema 2. Literele „M” și „m” (Sunetul „m”). Memorizare. Animalele sălbatice
Tema 3. Literele „U” și „u” (Sunetul „u”). Exprimarea răspunsului la întrebări cu ajutorul desenelor sau prin simboluri. Alcătuirea corpului animalelor
Tema 4. Literele „U” și „u” (Sunetul „u”). Prietenul meu necuvântător
• Unitatea 9 • MEDII DE VIAȚĂ
Tema 1. Literele „N” și „n” (Sunetul „n”). Livada
Tema 2. Literele „N” și „n” (Sunetul „n”). Dramatizare. Grădina de legume
Tema 3. Literele „I” și „i” (Sunetul „i”). Înțelegerea textului. Pădurea
Tema 4. Literele „I” și „i” (Sunetul „i”). Mediul acvatic
• Unitatea 10 • CONDIȚII DE VIAȚĂ
Tema 1. Literele „E” și „e” (Sunetul „e”). Lumina și căldura
Tema 2. Literele „E” și „e” (Sunetul „e”). Apa
Tema 3. Literele „R” și „r” (Sunetul „r”). Povestirea după imagini. Acțiuni dăunătoare naturii
Tema 4. Literele „R” și „r” (Sunetul „r”). Înțelegerea textului. Să iubim natura!
• Unitatea 11 • NOI SUNTEM ROMÂNI!
Tema 1. Literele „C” și „c” (Sunetul „c”). Țara mea, România
Tema 2. Literele „C” și „c” (Sunetul „c”). Formularea de întrebări pentru a obține un răspuns dat. 1 Decembrie, ziua României
Tema 3. Literele „O” și „o” (Sunetul „o”). Sunt mândru că sunt român!
Tema 4. Literele „O” și „o” (Sunetul „o”). România și Uniunea Europeană
• Unitatea 12 • BUCURIILE IERNII
Tema 1. Literele „L” și „l” (Sunetul „l”). Memorizare. Iarna
Tema 2. Literele „L” și „l” (Sunetul „l”). Ghicitori. Fenomene în anotimpul iarna
Tema 3. Recapitularea literelor învățate. Descrierea unor imagini. Iarna în pădure
Tema 4. Dialoguri. Jocurile copiilor iarna
• Unitatea 13 • VIN SĂRBĂTORILE!
Tema 1. Memorizare. Obiceiuri străbune (1)
Tema 2. Corespondența cuvânt-imagine. Obiceiuri străbune (2)
Tema 3. Utilizarea formulelor specifice unor situații concrete. Sfântul Nicolae
Tema 4. Povestirea după imagini. Crăciunul
• Unitatea 14 • RECAPITULARE ȘI EVALUARE •
Tema 1. Recapitulare (1). Repet ce am învățat / Și voi fi evaluat!
Tema 2. Recapitulare (2). Repet ce am învățat / Și voi fi evaluat!
Tema 3. Evaluare (1). Repet ce am învățat / Și voi fi evaluat!
Tema 4. Evaluare (2). Repet ce am învățat / Și voi fi evaluat!
TEXTE SUPORT (material ajutător pentru învățători și / sau părinți)