Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Cum sa prosperi in era digitala
      Cum sa prosperi in era digitala

      Cum sa prosperi in era digitala

      4.0 / 10 ( 5 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2016
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      160
      Traducatori:
      ISBN:
      9786068642642
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 18cm
      Adaugă în coș
      2790
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Cât de bine putem trăi impreună cu tehnologia?


      Lumea în care trăim se digitalizează din ce în ce mai mult. Mai mult de jumătate din populaţia adultă a globului petrece cel mai mult timp din orele de conectată, fie pe internet, pe telefon sau alte media digitale. Status quo-ul vieţii de familie, relaţiilor, carierei se difineşte prin email, sms, tweeturi sau postări pe blog. Care este însă efectul real al acestei nevoi constante de conectare? Pentru prima dată, Tom Chatfield examinează care este efectul acestui tip de viaţă asupra minţilor noastre. Pune la dispoziţia cititorului rezultatele metodelor sale de cercetare, pragmatice şi inovative şi ne învaţă cum să prosperăm într-o eră digitală fără să ne pierdem umanitatea.


      TOM CHATFIELD este scriitor şi analist al relației dintre două domenii la prima vedere divergente: tehnologia și psihologia. Autorul a trei alte cărţi care explorează cultura digitală, a lucrat alături de companii ca Google şi Mind Canyz şi a fost vorbitor la TED Global şi World IT Congress. Jurnalist pentru BBC, scrie şi ficţiune şi cântă jazz la pian.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.