Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Forta brandului
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2008
      Editura:
      Nr. pagini:
      176
      ISBN:
      9789737241412
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programe de fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritatea companiilor nu sunt conectate la nivel emotional cu consumatorii. Desigur, strategiile lor pot fi „la moda”, iar reclamele lor pot fi demne de premiile de la Cannes. Dar, prea adesea, sumele investite nu se materializeaza in relatii durabile cu clientii.
      „ Forta brandului” va vorbeste despre relatiile cu brandurile, dar din perspectiva clientilor, nu a companiilor. Este plina de istorioare si de invataminte, culese si prelucrate de catre Gallup Organization, care are o experienta de peste 60 de ani in studierea psihologiei clientilor. Taria relatiilor intre clienti si branduri poate fi masurata. „Forta brandului” va va arata cum anume sa o faceti.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.