Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Hotelul

      Hotelul

      Economie si management
      5.5 / 10 ( 4 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2010
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      496
      Colectie:
      Editia:
      a VI-a
      ISBN:
      9789731154862
      Dimensiuni: l: 15cm | H: 21cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      “Fin analist şi evaluator, Nicolae Lupu vă invită într-un labirint de norme şi standarde pe care, uneori, nici iniţiaţii nu le stăpânesc în întregime. Ar fi greşit dacă aş spune că volumul se adresează cunoscătorilor, pentru că, în aceeaşi măsură, el este un ghid complex pentru tinerii care vor să-şi construiască aici o carieră.”

      Lucrarea Hotelul. Economie si management. Editia a VI-a este o abordare monografica a sectorului activitatilor hoteliere, inclusiv de restaurant.Temele sunt abordate in ordine cvasicronologica, incepand cu studiul de piata si studiul de fezabilitate premergatoare construirii unui hotel - integrand o serie de premise ale acestuia din urma, precum sistemul uniform de contabilitate hoteliera. Urmeaza componentele mediului extern al intreprinderii hoteliere, incepand cu clientela. Un intreg modul este dedicat formelor de exploatare a hotelurilor, in primul rand a lanturilor hoteliere, aflate in evident progres si in Romania. Organizarea si exploatarea departamentelor cazare si alimentatie, incluzand elemente de tehnologie a activitatilor desfasurate, pot fi considerate nucleul intregii lucrari; de asemenea, sunt analizate caracteristicile altor prestatii hoteliere, ce da exemplu organizarea de conferinte si banchete, cazinoul, centrul de sanatate etc. In societatea moderna dezvoltarea productiei este conditionata de comercializare. De aceea, activitatii de marketing-vanzari si problemelor conexe le sunt consacrate modulul urmator. Conducerea prin bugete, evaluarea hotelurilor etc. apropie ultimul modul de problematica studiului de fezabilitate si, mai ales, de premisele acestuia.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.