Istorie. Manual pentru clasa a VII-a

Istorie. Manual pentru clasa a VII-a

0.0 / 10 ( voturi)
NaN
Limba:
Romana
Data publicarii:
2022
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
128
Materie scolara:
Istorie
ISBN:
9786060762041
Dimensiuni: l: 21cm | H: 29cm | 250g

Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!
Descriere

La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atât direct, cât și prin intermediul surselor istorice, urmărindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea şi interpretarea faptelor şi a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacităţilor analitice şi de gândire critică. La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturală, socială, politică, de gen etc.) şi pe acceptarea şi valorizarea pozitivă a acesteia.

Manualul de istorie pentru clasa a VII-a propune o manieră modernă de abordare didactică a conținutului disciplinei, care vizează asigurarea unui echilibru între dezvoltarea dimensiunilor cognitive şi dezvoltarea dimensiunii atitudinal-valorice ale elevilor de gimnaziu.
La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atât direct, cât și prin intermediul surselor istorice, urmărindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea şi interpretarea faptelor şi a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacităţilor analitice şi de gândire critică.
La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturală, socială, politică, de gen etc.) şi pe acceptarea şi valorizarea pozitivă a acesteia.
Manualul este organizat pe unități de învățare și satisface câteva exigențe:
• prezentarea conţinuturilor este bazată pe logica fenomenului istoric (repere spațio‑temporale, surse), a demersului didactic frontal și individual (aplicații, ateliere, teme de reflecție, proiecte, mape, teme de sinteză, evaluări sumative și formative, autoevaluări etc.) şi pe adecvarea la competenţele specifice vizate spre formare/dezvoltare;
• se raportează la experienţa cotidiană de cunoaştere a copiilor de 12 – 13 ani;
• conţinuturile propuse spre studiu solicită abordări inter- și transdisciplinare (geografie, religie, literatură, desen, muzică etc);
• conţinuturile sunt deschise abordării graduale pe niveluri de dificultate, precum și altor dezvoltări, în funcţie de particularităţile grupului de elevi.

Recenzii și comentarii
Nu există recenzii pentru acest produs.
Adaugă o recenzie
Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.