Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Manual de branding

      Manual de branding

      Traducatori:
      Ovidiu Miron
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2009
      Editura:
      Editia:
      I
      Nr Pag:
      112
      Țara de origine:
      SUA
      Limba Original:
      Engleza
      Titlu Original:
      The Brand Handbook
      ISBN:
      9789731984001
      Indisponibil
      Indisponibil
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 75 de lei.
      Poți returna acest produs în 15 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes.

      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.