Manual - Matematica de clasa a IV-a
0.0 / 10 ( voturi)
NaN
Limba:
Romana
Data publicarii:
2021
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
160
Materie scolara:
Matematica
ISBN:
5948492311141
Dimensiuni: l: 21cm | H: 26cm

4988
Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!
Descriere

Manualul de Matematica pentru clasa a IV-a este conform cu programa scolara.

Manualul este structurat in 12 unitati de invatare si promoveaza activ valorile sociale si individuale fiind lipsit de orice forma de discriminare.

Cele 12 unitati principale de invatare ofera elevilor contexte de familiarizare cu notiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor si abilitatilor, de sistematizare a achizitiilor dobandite, de evaluare si autoevaluare a propriilor capacitati precum si de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare in dobandirea unei competente specifice.

Lectia de predare are sectiuni corespunzatoare momentelor lectiei in situatia de predare-invatare centrata pe elev (observare/amintire care implica elevul prin sarcini, prezentarea notiunii treptat, bazat pe cunostintele anterioare, pe cat posibil experimental sau aplicat, corelat cu viata reala si cu exemple relevante pentru experienta de viata a elevului, punctarea definitiei si evidentierea cuvintelor-cheie, sarcini pentru fixarea notiunii, concluzii).

Introducerea continuturilor din programa scolara se bazeaza, in mod explicit, pe achizitii anterioare si noi ale elevilor, dobandite in cadrul aceleiasi discipline sau in cadrul altor discipline, facandu-se apel, in cat mai multe situatii posibile, la experienta de viata a elevilor.

Sarcinile de invatare sunt concepute avand la baza o metodologie interactiva care tinteste atat realizarea obiectivelor de ordin cognitiv cat si a celor de ordin socio-afectiv (dezvoltarea capacitatilor de comunicare, de dialogare interpersonala si intrapersonala, stimularea increderii in sine). Acestea sunt inedite, provocatoare, elevul fiind motivat sa participe activ, intalnind situatii de invatare menite sa-l determine sa le analizeze, descoperind solutii plauzibile.

Recenzii și comentarii
Nu există recenzii pentru acest produs.
Adaugă o recenzie
Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.