Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Moara Cu Noroc. Budulea Taichii

      Moara Cu Noroc. Budulea Taichii

      7.0 / 10 ( 1 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2016
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      176
      Colectie:
      Materie scolara:
      Bibliografie scolara
      ISBN:
      9786066950206
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      „Ceea ce da nuvelelor lui Slavici o putin obisnuita plinatate si forta de viata este profunda cunoastere a sufletului omenesc in complexitatea lui si in miscarile lui contradictorii. Aceasta cunoastere functioneaza in modul cel mai firesc, dand impresia ca Slavici isi creeaza personajele vazandu-le din launtrul lor. Comportamentul lor nu e intotdeauna logic - adesea chiar dimpotriva, mai ales in ceea ce priveste analiza sufletului feminin, in care Slavici ramane un maestru, - dar aproape niciodata, in marile lui reusite artistice, nu da impresia ca ar putea sa fie altul. Slavici se identifica cu personajele sale, fiind legat cu launtrul lor, cu felul lor de a gandi si de a simti, prin intime fire simpatetice. Iar acest fel de a gandi si de a simti e rezultatul unei observatii si meditatii multiseculare asupra naturii umane. Slavici infatiseaza cu mijloacele artistice ale scriitorului citadin, analitic, ceea ce poporul exprima aforistic prin zicatorile si proverbele sale...” Ovidiu Papadima

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.