Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Parfum de orhidee

      Parfum de orhidee

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2017
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      104
      ISBN:
      9786068823768
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Citesc „Parfum de orhidee“. Mă emoționează. Adriana Iacob mă face părtaș la tumultul unui „suflet trist“. Remarc o puternică emoție cu oscilații între încredere și deznădejde, entuziasm și resemnare întru descoperirea Eu-lui. Reflectarea sinelui printr-o pertinentă gândire analitică, dublată de o sensibilitate exacerbată, denotă o forță interioară capabilă să lupte pentru împlinirea IUBIRII și prin mărturisiri dezarmante. Aspirația spre IDEAL reușește să frângă corsetul cotidianului tern. Avalanșa întrebărilor și frământărilor te incită să meditezi la condiția umană, să empatizezi cu un suflet flagelat, să preiei o parte din povara unei ființe damnate.

      Lucian Manea

      „Fă o femeie fericită și o să vezi o femeie extrem de frumoasă! Pentru că îi râde sufletul, iar inima îi arde ca soarele. Pentru că ochii îi devin stele, iar brațele ei devin cel mai frumos loc din lume. Pentru că vorbele ei sunt miere, iar aerul din jurul ei are un parfum deosebit. Parfum de orhidee. Femeile fericite sunt cele mai frumoase. Așadar, tu, cel căruia ea i-a încredințat inima, fă-o fericită. Nu fi una dintre lacrimile ei de tristețe, ci fii una de bucurie! Nu o compara niciodată cu o altă femeie, amintește-ți ce te-a făcut să o iubești așa cum este ea…“

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.