Persuasiunea

Receptare si responsabilitate
0.0 / 10 ( voturi)
NaN
Legare:
Paperback
Limba:
Romana
Data publicarii:
2003
Editura:
Nr. pagini:
504
ISBN-10:
9736839494
Tara de origine:
SUA
Limba originala:
Engleza
Titlu original:
Persuasion: Reception and Responsibility
Culori Text:
O culoare
Culori Coperta:
Policromie
Editia:
I
ISBN:
9789736839498
Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm | 3cm | 566g

999
Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!
Descriere

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.

Cuprins

Persuasiunea in lumea contemporana • Perspectivele etice ale persuasiunii • Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor • Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri • Mesajele nonverbale in persuasiune • Campania sau miscarea persuasiva • Cum sa devii agent persuasiv • Mass-media moderne si persuasiunea • Tehnicile propagandei

Recenzii și comentarii
Nu există recenzii pentru acest produs.
Adaugă o recenzie
Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.