Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Comenzile plasate între 24.12, ora 13.00 și 26.12 vor fi procesate începând cu 27.12. Puteți însă comanda oricând un voucher cadou - bucuria care ajunge instant la destinație.
      Program special de Crăciun pentru asistență telefonică: 24.12: 9.00 - 18.00 / 25 - 26.12 - închis.

      Primul an de publicitate

      Primul an de publicitate

      8.0 / 10 ( 1 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2013
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      ISBN:
      9786069284575
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      „Primul an de publicitate” cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori români, care au înființat agenții de publicitate la începutul anilor ’90. Este o carte despre începuturile unei industrii necunoscute în România, despre oamenii care au avut curajul și energia de a porni de la zero într-un domeniu pe care nu-l cunoșteau.

      Întâmplările, emoțiile, spaimele de atunci, toate transpuse în interviurile realizate pe parcursul ultimului an, conturează nu numai punctul de pornire al publicității românești, ci și o Românie a anilor ’90 cu oameni plini de speranțe și încredere.

      Cei 13 interlocutori cu care autorul a intrat in dialog pe parcursul celor 285 de pagini ale cartii sunt: Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Cristian Burci (Graffiti), Bogdan Enoiu (McCann), Adrian Drăghici (RomKU), Veronica Savanciuc (Lowe), Mihail Vârtosu (Grey), Dragoș Grigoriu (Tempo), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Alexandru Doru Spătaru (Front Line Marketing), Gabriel Faflei (Monopoly Media), Ioana și Ștefan Iordache (Leo Burnett) și Teddy Dumitrescu (Publicis).

      Petre Barbu este ziarist și scriitor. Primele articole despre agențiile de publicitate le-a scris începând cu anul 1993. De aproape 20 de ani scrie în presă despre industria de publicitate și media din România.

      Scriitorul Petre Barbu a debutat editorial cu volumul de nuvele Tricoul portocaliu fără număr de concurs, Editura Cartea Românească, 1993. A publicat romanele: Dumnezeu binecuvântează America, Editura Nemira, 1995; Ultima tresărire a submarinului legionar, Editura Nemira, 1998 și Blazare, Editura Polirom, 2005.

      A mai publicat volumul Teatru, Editura Unitext, 2003 și volumul de schițe și nuvele Până la capătul liniei, Editura Cartea Românească, 2012.
       

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.