Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Comenzile plasate între 24.12, ora 12.00 și 28.12 vor fi procesate începând cu 29.12. Puteți însă comanda oricând un voucher cadou - bucuria care ajunge instant la destinație.
      Program special de Crăciun pentru asistență telefonică: 24.12: 9.00 - 17.00 / 25 - 28.12 - închis.

      Cele 22 de legi absolute de branding

      Cele 22 de legi absolute de branding

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2022
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      128
      ISBN:
      9789975354745
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Ce au în comun companii precum BMW, Coca-Cola sau Starbucks?

      Un brand puternic!

      O carte care trebuie citită de toți cei care vor să pătrundă în mintea consumatorului. Principiile descrise sunt esențiale pentru construirea unui brand de clasă mondială și răspunde la întrebări importante precum:
      ✓ Cum găseşti acel nume memorabil, pe care nimeni nu-l va uita?

      ✓ Cum să eviți cu orice preţ să fii pe locul al doilea în categoria ta?

      ✓ Cum să te concentrezi pe ceea ce este cu adevărat esențial?

      Prin intermediul analizei unor companii de prim rang precum Rolex sau Volvo, această carte arată cum trebuie de construit un brand veritabil." — PHILIP KOTLER

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.