Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Comenzile plasate între 24.12, ora 12.00 și 28.12 vor fi procesate începând cu 29.12. Puteți însă comanda oricând un voucher cadou - bucuria care ajunge instant la destinație.
      Program special de Crăciun pentru asistență telefonică: 24.12: 9.00 - 17.00 / 25 - 28.12 - închis.

      Cele 22 de legi absolute de branding

      Cele 22 de legi absolute de branding

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2022
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      128
      ISBN:
      9789975354745
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Ce au în comun companii precum BMW, Coca-Cola sau Starbucks?

      Un brand puternic!

      O carte care trebuie citită de toți cei care vor să pătrundă în mintea consumatorului. Principiile descrise sunt esențiale pentru construirea unui brand de clasă mondială și răspunde la întrebări importante precum:
      ✓ Cum găseşti acel nume memorabil, pe care nimeni nu-l va uita?

      ✓ Cum să eviți cu orice preţ să fii pe locul al doilea în categoria ta?

      ✓ Cum să te concentrezi pe ceea ce este cu adevărat esențial?

      Prin intermediul analizei unor companii de prim rang precum Rolex sau Volvo, această carte arată cum trebuie de construit un brand veritabil." — PHILIP KOTLER

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.