Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor

      Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor

      10.0 / 10 ( 2 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2009
      Publisher:
      Page Count:
      248
      Translator:
      ISBN:
      9789731931227
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Cuvântul chaotics nu apare (deocamdată) în niciun dicţionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula în aproximativ 30 de ţări din lumea întreagă. S-ar putea traduce ca haoticism – un nou şi necesar instrument de management şi marketing ce defineşte cadrul strategic necesar supravieţuirii unei crize economice. Autorii acestei cărţi ne asigură însă că aceste vremuri tulburi nu reprezintă o abatere de la normal, ci noul chip al normalităţii. Sistemul Chaotics™ are ca scop minimizarea vulnerabilităţii şi fructificarea oportunităţilor pentru realizarea unui salt gigantic în faţa competitorilor, din care cei mai mulţi continuă să se agaţe de aceleaşi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de preţ şi diminuarea nemiloasă a investiţiilor în marketing, în promovarea mărcilor şi în dezvoltarea de produse noi.
      Sistemul descris aici vă ajută să vă regândiţi în totalitate modul de-a face management şi marketing în timpul unei recesiuni, ca şi în timpul altor stări de turbulenţă:

      * Cum să dezvoltaţi sisteme de avertizare timpurie
      * Cum să construiţi scenarii detaliate şi strategii de răspuns
      * Cum să reduceţi costurile şi să îmbunătăţiţi eficienţa în departamentele-cheie
      * Cum să vă păstraţi cota de piaţă

      Oportună, practică şi convingătoare, Chaotics™ este un ghid indispensabil pentru liderii şi managerii care se străduiesc să supravieţuiască furtunilor economice din ziua de azi şi să prospere prin inevitabila turbulenţă a zilei de mâine.

      Practica managementului are la fel de multă nevoie să-şi recalibreze instrumentele de lucru ca şi economia şi sistemul nostru financiar în general. Chaotics este un start extraordinar în procesul de recalibrare – mai ales prin accentul pus pe clădirea rezilienţei în organizaţii. Phil Kotler ne poate da forţa de a ne ridica de la pământ atunci când avem cea mai mare nevoie!
      Tom Peters, coautor In Search of Excellence

      Companiile au nevoie de un sistem Chaotics™ pentru a face faţă incertitudinii. Noi vom descrie un asemenea sistem şi-l vom ilustra cu exemplul firmelor care au căzut victime haosului rezultat din turbulenţă, dar şi al acelor firme care au exploatat haosul în propriul avantaj. Noi sperăm că sistemul Chaotics vă va ajuta să vă conduceţi compania în aşa fel încât să evolueze, să fie performantă şi să prospere în noua eră în care tocmai am pătruns: era turbulenţelor.
      Philip Kotler şi John A. Caslione

      O carte fără precedent pentru vremuri fără precedent. Ar trebui să fie lectură obligatorie pentru toţi managerii din lumea haotică de azi.
      Marshall Goldsmith, autor What Got You Here Won`t Get You There şi Succession: Are You Ready?

      Momentul pe care şi l-au ales Kotler şi Caslione este pur şi simplu perfect. Chaotics™ pune în lumină, cu o limpezime uluitoare, idei esenţiale despre noua normalitate a turbulenţei şi incertitudinii – pe care majoritatea firmelor nu sunt bine echipate să le înfrunte. Chaotics™ este un excelent manual de strategie pentru manageri şi pentru organizaţiile lor, ajutându-i să gestioneze şi să depăşească toate crizele, acum şi pe viitor, în era turbulenţelor.
      Ferdinando „Nani“ Falco Beccalli, preşedinte şi director general, GE International

      Content

      Prefaţă
      Mulţumiri
      Introducere
      1 LUMEA A INTRAT ÎNTR-UN NOU STADIU ECONOMIC: DE LA NORMALITATE LA TURBULENŢĂ
      Ce este turbulenţa de piaţă?
      Factorii care pot să provoace haos
      Concluzie
      2 REACŢIILE NEINSPIRATE ALE MANAGERILOR LA TURBULENŢĂ DEVIN ACUM PERICULOASE
      Decizii de alocare a resurselor care subminează strategia de bază şi cultura corporatistă
      Reduceri de cheltuieli pe toate planurile, în locul unor măsuri precise şi calculate
      Improvizaţii pripite pentru păstrarea fluxului de numerar, punând în pericol categorii importante de persoane cointeresate
      Reducerea cheltuielilor de marketing, de promovare a mărcilor proprii şi de dezvoltare a unor produse noi
      Scăderea vânzărilor şi rabaturile de preţ
      Decuplarea legăturii cu clientela, prin reducerea cheltuielilor aferente activităţii de vânzări
      Diminuarea cheltuielilor de formare şi dezvoltare profesională în timpul crizelor economice
      Subevaluarea furnizorilor şi a distribuitorilor
      Concluzie
      3 MODELUL HAOTICIST: GESTIONAREA VULNERABILITĂŢII ŞI A OPORTUNITĂŢII
      Construirea unui Sistem de Avertizare Timpurie (SAT)
      Construirea scenariilor esenţiale
      Selecţia scenariilor şi a strategiilor
      Concluzie
      4 PROIECTAREA PENTRU REZILIENŢĂ A SISTEMELOR DE MANAGEMENT
      Sistemul de management haoticist
      Finanţe şi tehnologie informatică
      Producţie/Operaţiuni
      Aprovizionare/Achiziţii
      Resurse umane
      Concluzie
      5 PROIECTAREA PENTRU REZILIENŢĂ A SISTEMELOR DE MARKETING
      Reacţii comune în marketing la situaţiile de criză
      Reacţii strategice în marketing la situaţiile de criză
      Aspecte operaţionale pentru departamentul de marketing
      Aspecte operaţionale pentru departamentul de vânzări
      Concluzie
      6 PROSPERITATEA ÎN ERA TURBULENŢELOR: REALIZAREA DURABILITĂŢII ÎNTREPRINDERII ECONOMICE
      Durabilitatea Întreprinderii Economice (DIE)
      Concluzie
      Note

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.