Iată ce spune chiar autorul despre cartea sa: “ nu e o carte scrisă din impuls. Are în spate 18 ani de lucru cu manageri din diferite companii. Ce am remarcat în aceste aproape două decenii? Că majoritatea oamenilor care conduc business-uri se confruntă mereu cu paradigme de genul – „nu am cu cine să performez”, „cei mai mulți oameni din echipă sunt mediocri” „...sau incompetenți”, „nu vor să se schimbe”, „nu sunt deschiși spre învățare” „nu sunt motivați și implicați”, „nu le place ceea ce fac” „nu au inițiativă”, „nu sunt creativi”, „sunt motivați doar de bani”. Din păcate asta e doar o perspectivă dintr-o problemă mult mai complexă. Pentru că la rândul lor și angajații au discursuri asemănătoare și, mai mult decât atât, orice manager a fost la rândul lui angajat iar, cel mai probabil, unii dintre angajații de azi pot ajunge ei înșiși angajatori. Lucrarea de față nu urmărește să țină partea unor oameni sau structuri sociale și nici nu are pretenția de a dezvălui adevărul absolut, ci vrea să ducă lucrurile într-o altă zonă, de autocunoaștere și management al sinelui”.
Dorin Bodea este licenţiat în psihologie şi sociologie, are un doctorat în economie, specializarea management. Din 2006, a înfiinţat şi conduce compania de consultanţă, evaluare şi training în management și vânzări Result Development. Dorin este specializat în dezvoltarea managerială, managementul culturii organizaționale, dezvoltarea și schimbarea strategiei. În activitatea sa a colaborat cu peste 50 de organizații și cu peste 1000 de manageri și lideri.