Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Evaluare Nationala. Matematica. Clasa a VIII-a

      Evaluare Nationala. Matematica. Clasa a VIII-a

      3.0 / 10 ( 5 voturi)
      Varsta recomandata:
      12-14 ani
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2021
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      320
      Materie scolara:
      Matematica
      ISBN:
      9786063367168
      Dimensiuni: l: 20cm | H: 26cm
      Adaugă în coș
      4690
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Antrenează-te pentru susținerea Evaluării Naționale clasa a VIII-a!

      Acest auxiliar didactic vă oferă:

      ⮚ Un breviar teoretic care cuprinde toate temele prevăzute în programa pentru Evaluarea Națională, clasa a VIII-a, disciplina Matematică, aprobată prin Ordinul de ministru nr. 3472 din 10 martie 2020

      ⮚ Exerciții și probleme de trei tipuri, aferente fiecărei teme, alcătuite conform modelelor MEC date pentru Evaluarea Națională

      ⮚ Indicații și soluții pentru problemele propuse

      ⮚ Teste de evaluare

      ⮚ Bareme de rezolvare a testelor propuse

      Lucrarea Evaluare Națională 2021 – Matematică a apărut ca răspuns la nevoia de îndrumare a elevilor de clasa a VIII-a în scopul pregătirii examenului de Evaluare Națională, din perspectiva metodologiei actualizate la noile programe școlare.

      Structura lucrării este determinată de schimbarea programei de evaluare națională, pornind de la competențele generale/specifice care urmează a fi evaluate și de la tipurile de itemi sugerați de modelul de test oferit de Ministerul Educației și Cercetării.

      Lucrarea cuprinde trei părți.

      Prima parte prezintă sinteza tuturor conținuturilor studiate în clasele V-VIII și prevăzute de programa de Evaluare Națională.

      Partea a II-a urmărește cu strictețe fiecare temă prevăzută de programa de evaluare, din perspectiva competențelor generale/specifice, și conține activități de învățare prezentate sub formă de itemi obiectivi, subiectivi, urmând tipurile de itemi sugerate de modelul de test oferit de Ministerul Educației și Cercetării. Activitățile de învățare sunt însoțite adesea de suport intuitiv, prezentat într-o formă limpede și atractivă.

      Partea a III-a are rolul de a antrena elevii atât din perspectiva specialității (matematică), cât și din perspectiva unui comportament sigur și echilibrat în timpul examinării, aspecte menite să asigure un randament foarte bun și un rezultat favorabil fiecăruia.

      Pregătirea elevilor prin testele cuprinse în această parte, vizează:

      ■ Menținerea concentrării atenției asupra unui subiect pentru o perioadă de timp determinată: 60 de minute pentru miniteste (lucrarea conține 10 miniteste) și 120 de minute pentru testele finale (lucrarea conține 40 de teste finale).

      ■ Identificarea itemilor obiectivi, rezolvarea lor și completarea răspunsurilor pe formularul cu subiecte.

      ■ Rezolvarea completă a itemilor subiectivi și redactarea corectă și completă a soluțiilor. Pentru miniteste și pentru primele 25 de teste tip Evaluare Națională, aceste rezolvări se scriu pe caiete. Testele 26–40 cuprind spații de lucru cu o formă similară modelului din foaia de examen. Pentru Subiectul I și pentru Subiectul al II-lea, acest spațiu va fi folosit de către elevi ca ciornă, încercuind, respectiv completând apoi răspunsul corect. Pentru Subiectul al III-lea, cu probleme de rezolvat (itemi subiectivi), spațiul de lucru va fi folosit, la fiecare dintre cele două subpuncte, pentru redactarea soluției complete.

      ■ Încadrarea în timpul de lucru prevăzut, gestionarea eficientă a acestui timp.

      ■ Autoevaluarea activității și a punctajului obținut, identificarea instrumentelor de autoreglare.

      Minitestele fac trecerea de la rezolvarea cerințelor, una câte una, eventual și de același tip, către cerințe încadrate într-o structură anume și care trebuie finalizate într-o anumită perioadă de timp.

      Testele finale respectă structura modelului de test prezentat de Ministerul Educației și Cercetării, atât din punctul de vedere al tipurilor de itemi și al punctajului acordat, cât și din punctul de vedere al timpului alocat finalizării testului. Parcurgerea integrală a lucrării asigură dezvoltarea atenției și a gândirii, realizarea competențelor specifice la standard ridicat, aspecte care conferă siguranță și curaj în abordarea oricărui subiect de evaluare și care vor avea drept consecință un randament foarte bun la examen.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.