Aceste jocuri sunt culese din experienţa mea scenică, transformate şi adaptate nivelului de înţelegere al copiilor, cu scopul de a le oferi celor mici, prin joc aparent banal, deprinderea unor abilităţi necesare în viitor dar, mai ales, dezvoltarea subtilă a inteligenţei lor emoţionale.
Ţinând cont că astfel de exerciţii au reprezentat baza mea ca actor, în anul I de studiu, ele doar conştient nu aduc nimic spectaculos în faţă altor jocuri; în esenţă însă, produc schimbări importante şi ridică întrebări, trezesc spiritul creator şi instigă la o mai mare dorinţa a copilului de a se cunoaşte pe sine şi a acţiona în consecinţă. Nu în ultimul rând, aceste jocuri sunt menite să formeze comunităţi, grupuri sudate, să sprijine o bună comunicare şi o colaborare frumoasă în mediile numeroase.
Întrucât aceste jocuri şi exerciţii se vor pune în practică după o metodă a artei teatrale, este necesar ca ele să fie coordonate, totuşi, de o persoană avizată în domeniul teatral artistic creativ pentru că un instructor, ştiind cum să folosească metoda jocului actoricesc şi ce să urmărească, aceste jocuri să nu rămână la stadiul de simplu joc ci să devină un instrument al dezvoltării personale şi inteligenţei emoţionale.