Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Ghid de supravietuire in call center (si orice alta corporatie multinationala)

      Ghid de supravietuire in call center (si orice alta corporatie multinationala)

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2018
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      216
      Illustrator:
      ISBN:
      9786066649230
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Ghid de supraviețuire în call center e despre nervi. Nervi random. Te enervează colegii, te enervează șefii, te enervează șefii șefilor, pauzele sunt prea scurte și fiecare oră e un exercițiu de răbdare. După șapte ani în call center, am învățat că primești mai mult dacă știi unde și când să pupi, că slugărnicia pentru șef poate aduce promovarea, că prieteniile se leagă în funcție de încadrarea profesională, că atașamentul față de un anumit coleg se lasă automat cu surle, trâmbițe, furci și topoare. Și am mai învățat că puterea șefului se destramă când stă, umil și prăfuit, împreună cu subalternii, la coadă la șomaj. După șapte ani, eu am demisionat. Și mulți alți colegi, șefi, șefi de șefi… Dar Ghid de supraviețuireîn call center nu e despre cum să demisionezi. E despre cum să-i faci pe alții să demisioneze.

      Cristina ANTAL

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.