Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Manual - Matematica de clasa a IV-a
      5.3 / 10 ( 3 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2021
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      160
      Materie scolara:
      Matematica
      ISBN:
      5948492311141
      Dimensiuni: l: 21cm | H: 26cm
      Adaugă în coș
      5500
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Manualul de Matematica pentru clasa a IV-a este conform cu programa scolara.

      Manualul este structurat in 12 unitati de invatare si promoveaza activ valorile sociale si individuale fiind lipsit de orice forma de discriminare.

      Cele 12 unitati principale de invatare ofera elevilor contexte de familiarizare cu notiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor si abilitatilor, de sistematizare a achizitiilor dobandite, de evaluare si autoevaluare a propriilor capacitati precum si de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare in dobandirea unei competente specifice.

      Lectia de predare are sectiuni corespunzatoare momentelor lectiei in situatia de predare-invatare centrata pe elev (observare/amintire care implica elevul prin sarcini, prezentarea notiunii treptat, bazat pe cunostintele anterioare, pe cat posibil experimental sau aplicat, corelat cu viata reala si cu exemple relevante pentru experienta de viata a elevului, punctarea definitiei si evidentierea cuvintelor-cheie, sarcini pentru fixarea notiunii, concluzii).

      Introducerea continuturilor din programa scolara se bazeaza, in mod explicit, pe achizitii anterioare si noi ale elevilor, dobandite in cadrul aceleiasi discipline sau in cadrul altor discipline, facandu-se apel, in cat mai multe situatii posibile, la experienta de viata a elevilor.

      Sarcinile de invatare sunt concepute avand la baza o metodologie interactiva care tinteste atat realizarea obiectivelor de ordin cognitiv cat si a celor de ordin socio-afectiv (dezvoltarea capacitatilor de comunicare, de dialogare interpersonala si intrapersonala, stimularea increderii in sine). Acestea sunt inedite, provocatoare, elevul fiind motivat sa participe activ, intalnind situatii de invatare menite sa-l determine sa le analizeze, descoperind solutii plauzibile.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.