"Omul de zăpadă a devenit un fenomen internațional. Cartea a fost tradusă în peste cincisprezece țări și de-a lungul a treizeci de ani a fost mereu republicată. În ultimul sfert de secol, nu a fost Crăciun în care filmul să nu fie difuzat. În prezent, musicalul pus an de an în scenă a trecut de cea de-a zecea ediție. Există sute de obiecte care pot fi cumpărate, mai ales în Japonia, dar și în multe alte țări. O mulțime de oameni de afaceri japonezi umblă cu șosete cu semnătura mea pe ele. De ce, pentru numele lui Dumnezeu?
Cartea a câștigat numeroase premii în țară, printre care și unul de la Victoria & Albert Museum, precum și în alte țări ca Olanda, Italia și America. Filmul a câștigat un premiu BAFTA în Marea Britanie și a fost nominalizat la Oscar în America. Apoi, în ciuda imaginilor minunate generate de computer, acest film de modă-veche, desenat cu creionul a supraviețuit și este încă foarte îndrăgit de toată lumea.
La sesiunile de autograf, oameni ajunși la maturitate vin însoțiți de copiii lor și zic: „Am avut cartea asta când eram mici și acum și copiii noștri au la rândul lor aceeași carte!“ Cred că este cel mai mare compliment pe care un scriitor îl poate primi. Dacă o carte poate trece așa de la o generație la alta, nu există niciun motiv pentru care să nu meargă chiar mai departe.
Acum, prin această nouă ediție, cei de la Puffin se asigură că Omul de zăpadă va supraviețui mult autorului său și cred că asta e nemaipomenit de frumos."