Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024

      Revista Arta #68-69 / 2024

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2024
      Cover Type:
      Paperback
      ISBN:
      2000001133576
      Add to cart
      3700
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Cum aduci la viata o sala de clasa, ca si cum ar fi o lucrare de arta?

      Azi ne aflăm în același impas pedagogic – nevoia continuă a curriculumurilor, a suporturilor de curs și a planurilor de lecție care să legitimeze și să valideze educația, deși ele sunt doar niște acte normative și o formă birocratică de a preda, ce ne transformă și transformă o mare parte a profesorilor în funcționarii unor materii. E performarea unei educații a cărei merite vin doar din partea unor note, calificative, medalii olimpice și teste standardizate, căci altfel majoritatea societății o considerăm inadecvată și în derivă.

      Acest dosar Arta dedicat educației, apare datorită invitației adresate de Marina Oprea, alături de Gabriela Mateescu, și cuprinde majoritatea dilemelor cu care ne-am confruntat pe tot parcursul nostru de artiști pedagogi: de la necesitatea unor certitudini care să dea sens eforturilor noastre, la nevoia raportării la niște cadre teoretice actuale; de la cunoașterea contextului istoric, la înțelegerea celui contemporan; de la idea de spații educaționale la idea de spații de învățare sigure și incluzive; de la blocajul în narativa de ateliere „alternative” și „non-formale”, la programul de lungă durată; de la frica față de o educație suspendată între „edutainement” și „pedagogical aesthetics”, la speranța că arta încă are capacitatea de a inventa „coordonate mutante” și de a genera „calități ale ființei fără precedent”

      Laura Borotea & Gabriel Boldiș (Minitremu)

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.