Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024
      Revista Arta #68-69 / 2024

      Revista Arta #68-69 / 2024

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2024
      Tip coperta:
      Paperback
      ISBN:
      2000001133576
      Adaugă în coș
      3700
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Cum aduci la viata o sala de clasa, ca si cum ar fi o lucrare de arta?

      Azi ne aflăm în același impas pedagogic – nevoia continuă a curriculumurilor, a suporturilor de curs și a planurilor de lecție care să legitimeze și să valideze educația, deși ele sunt doar niște acte normative și o formă birocratică de a preda, ce ne transformă și transformă o mare parte a profesorilor în funcționarii unor materii. E performarea unei educații a cărei merite vin doar din partea unor note, calificative, medalii olimpice și teste standardizate, căci altfel majoritatea societății o considerăm inadecvată și în derivă.

      Acest dosar Arta dedicat educației, apare datorită invitației adresate de Marina Oprea, alături de Gabriela Mateescu, și cuprinde majoritatea dilemelor cu care ne-am confruntat pe tot parcursul nostru de artiști pedagogi: de la necesitatea unor certitudini care să dea sens eforturilor noastre, la nevoia raportării la niște cadre teoretice actuale; de la cunoașterea contextului istoric, la înțelegerea celui contemporan; de la idea de spații educaționale la idea de spații de învățare sigure și incluzive; de la blocajul în narativa de ateliere „alternative” și „non-formale”, la programul de lungă durată; de la frica față de o educație suspendată între „edutainement” și „pedagogical aesthetics”, la speranța că arta încă are capacitatea de a inventa „coordonate mutante” și de a genera „calități ale ființei fără precedent”

      Laura Borotea & Gabriel Boldiș (Minitremu)

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.