Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Comenzile plasate între 24.12, ora 12.00 și 28.12 vor fi procesate începând cu 29.12. Puteți însă comanda oricând un voucher cadou - bucuria care ajunge instant la destinație.
      Program special de Crăciun pentru asistență telefonică: 24.12: 9.00 - 17.00 / 25 - 28.12 - închis.

      Storytelling

      Storytelling

      Intre drum si destinatie
      3.0 / 10 ( 3 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2020
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      136
      ISBN:
      9786061809967
      Dimensions: l: 17cm | H: 24cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Vrei să înțelegi ce este storytelling? Îți dorești să afli mai multe despre cum influențează poveștile vieților noastre? Te întrebi cum ai putea să creezi o poveste care să te ajute în promovarea afacerii tale? Sau cum să produci o schimbare în bine în comunitatea ori în organizația ta, utilizând povești cu rol inspirațional? Vrei să descoperi o perspectivă științifică asupra narațiunilor care pot influența identitatea ta și a grupurilor din care faci parte? Îți dorești să afli mai multe despre cum se aplică tehnica storytelling? Vrei să te convingi că aplicațiile storytelling în turism sunt foarte folositoare? Atunci, cartea aceasta e pentru tine! Autorii, universitari și sociologi cu experiență în domeniul utilizării poveștilor în lumea socio-economică descriu și explică, într-un limbaj clar și accesibil, conceptul de storytelling și multiplele fațete ale acestei tehnici care presupune lucrul cu povești. Povești de feluri diferite, de la basm la povestea vieții, de la narațiunile cu rol terapeutic la cele din publicitate, de la legendele urbane sau rurale la cele utilizate azi în promovarea destinațiilor turistice.

      Din cuprins

      • Poveștile și funcțiile lor sociale
      • Interesul științific pentru studiul poveștilor
      • Poveștile în turism și utilizarea lor economică
      • Branding cultural

      Despre autori

      Codrina CSESZNEK este conf. univ. dr. la Facultatea de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.

      Claudiu COMAN este prof. univ. dr. și decan al Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.