Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Comenzile plasate între 24.12, ora 12.00 și 28.12 vor fi procesate începând cu 29.12. Puteți însă comanda oricând un voucher cadou - bucuria care ajunge instant la destinație.
      Program special de Crăciun pentru asistență telefonică: 24.12: 9.00 - 17.00 / 25 - 28.12 - închis.

      Storytelling

      Storytelling

      Intre drum si destinatie
      3.0 / 10 ( 3 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2020
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      136
      ISBN:
      9786061809967
      Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Vrei să înțelegi ce este storytelling? Îți dorești să afli mai multe despre cum influențează poveștile vieților noastre? Te întrebi cum ai putea să creezi o poveste care să te ajute în promovarea afacerii tale? Sau cum să produci o schimbare în bine în comunitatea ori în organizația ta, utilizând povești cu rol inspirațional? Vrei să descoperi o perspectivă științifică asupra narațiunilor care pot influența identitatea ta și a grupurilor din care faci parte? Îți dorești să afli mai multe despre cum se aplică tehnica storytelling? Vrei să te convingi că aplicațiile storytelling în turism sunt foarte folositoare? Atunci, cartea aceasta e pentru tine! Autorii, universitari și sociologi cu experiență în domeniul utilizării poveștilor în lumea socio-economică descriu și explică, într-un limbaj clar și accesibil, conceptul de storytelling și multiplele fațete ale acestei tehnici care presupune lucrul cu povești. Povești de feluri diferite, de la basm la povestea vieții, de la narațiunile cu rol terapeutic la cele din publicitate, de la legendele urbane sau rurale la cele utilizate azi în promovarea destinațiilor turistice.

      Din cuprins

      • Poveștile și funcțiile lor sociale
      • Interesul științific pentru studiul poveștilor
      • Poveștile în turism și utilizarea lor economică
      • Branding cultural

      Despre autori

      Codrina CSESZNEK este conf. univ. dr. la Facultatea de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.

      Claudiu COMAN este prof. univ. dr. și decan al Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.