Datele noastre
SC Direct Client Services SRL
Str. Pictor Arthur Verona, nr. 15,
Corp A1, Sector 1, cod 010312, Bucureşti
Banca: Alpha Bank
Contul: RO18BUCU1211304257181RON
J40/3061/1999
RO11648548
0376 448 000
ecomenzi@carturesti.info
Tarifele şi costuri de livrare
Preţurile afişate pe site includ TVA. În cazul cărţilor, acesta este de 5%. În cazul produselor gastro alimentare, TVA-ul este de 9%, iar pentru celelalte produse este de 19%.
Preţurile afisate in dreptul produselor nu includ cheltuielile de livrare. Acestea vor fi calculate, separat, în coş, în funcţie de: valoarea produselor comandate și adresa de destinaţie la care vrei să trimiţi produsele.
În cazul în care plasezi o comandă cu livrarea în Romania prin curier, cu valoare mai mare de 150 de lei, livrarea este gratuită.
Daca valoarea este mai mică de 150 de lei, avem următoarele tarife de livrare pentru România:
- în Bucureşti și Județul Ilfov - 9,5 lei pentru comenzi cu produse in valoare de pana la 99,99 lei, 7,5 lei pentru comenzi in valoare de 100 lei pana la 149,99 lei, prin curier rapid.
- în ţară, 15 lei pentru comenzi cu produse in valoare de pana la 99,99 lei, 7,5 lei pentru comenzi cu produse in valoare de 100 lei pana la 149,99 lei, prin curier rapid.
Daca ești din Bucuresti, poti primi coletul chiar în aceeași zi, prin serviciile:
- Sinapseria - livrare cu bicicleta în București - numai pentru produsele cu etichetă 24 de ore și pentru comenzile plasate până în ora 13:30- taxa de transport 19.90 Lei. Next day delivery pentru toate comenzile online plasate de la ora 15 până la miezul nopții, de luni până joi și care conțin produse cu eticheta 24h, taxa de transport 11.90 lei.
Pentru livrarea în aceeași zi nu beneficiezi de transport gratuit, indiferent de valoarea comenzii.
Pentru livrările în afara ţării, se adaugă automat costurile de transport în funcție de țara destinatară, de greutate și categorie de produs, plata fiind posibilă doar online, cu cardul. De asemenea, nu se fac livrari partiale, indiferent de statusul produselor comandate: vom aștepta să avem comanda integrală ca să expediem pachetul.
În cazul exportului de produse, tehnologii sau articole comune cu prioritate ridicată, astfel cum sunt enumerate în anexele XI, XX, XXXV si XL ale Regulamentului UE, către țări altele decât SUA, Japonia, Regatul Unit, Coreea de Sud, Canada, Noua Zeelandă, Norvegia, Elveția, clientul își asumă că nu va reexporta produsul/produsele către Federația Rusă în conformitate cu condițiile stabilite prin art. 12g din Regulamentul UE nr. 833/2014.
Disponibilitate și termen de livrare
Produsele din librăria online Carturesti.ro au etichete diferite, în funcție de disponibilitatea lor.
Astfel, pe site, vei găsi următoarele simboluri de stoc:
Livrare a doua zi pentru comenzile efectuate de luni pana joi, intre 9.00-15.00
Acest tag apare când mai avem doar câteva exemplare din acest produs.
Acest tag apare când produsul este epuizat momentan în oferta noastră.
Aceste produse pot fi precomandate si vor fi livrate imediat ce intra in stocul nostru.
Acest tag apare cand produsul nu este în stoc dar poate fi adus din stocul furnizorului.
Acest tag apare când produsul este disponibil doar în stocul anumitor librării și nu poate fi comandat online . Butonul "Găsește-mă în librării!" de sub tag oferă mai multe informații.
Pentru articolele pe care le solicităm furnizorilor, termenul de livrare este influențat direct de rapiditatea prin care aceștia ne procesează și trimit cererea.
Pot apărea situații în care furnizorul nu mai deține stoc, iar solicitarea noastră nu va putea fi procesată. Astfel, oricâte eforturi am depune, comandă nu va putea fi confirmată și expediată.
Vom face tot posibilul să notificăm acest status în cel mai scurt timp, nu mai târziu de 10 zile lucrătoare. De asemenea, dacă plata a fost efectuată în avans, vom restitui integral suma aferentă.
Dacă ai înscris în comandă produse cu termen de livrare diferit, livrarea se va efectua după cum urmează:
- Integral, într-un singur colet, pentru produsele în stoc, conform celui mai îndepărtat termen
- Precomenzile vor fi livrate conform termenului comunicat, în cazul în care furnizorul nu revine ulterior asupra acestuia
- Dacă ai selectat atât produse cu disponibilitate în stoc, cât și stoc furnizor, se va efectua o livrare inițială, aferentă produselor în stoc, urmând că restul articolelor să fie livrate ulterior, dacă le primim de la sursele de aprovizionare
Coșul nostru de cumpărături nu permite înregistrarea unei cantități mai mari decât stocul scriptic. De asemenea, numărul maxim de exemplare nu poate fi mai mare de 5 bucăti per produs. În cazul in care doresti să achiziționezi o cantitate mai mare, te rugam sa ne transmiți solicitarea pe email, la ecomenzi@carturesti.info
Odată cu finalizarea pașilor din coșul de cumpărături, se confirmă înregistrarea comenzii. Confirmarea expedierii se va face ulterior, după finalizarea procesării și pregătirii coletului. În cazul comenzilor pentru produse cu disponibilitate precomanda sau stoc furnizor, te vom informa imediat ce primim status actualizat din partea surselor de aprovizionare
Vei fi notificat cu privire la procesarea și expedierea pachetului de la sediul nostru.
Din momentul preluării pachetului de către firma de curierat, nu putem controla eventualele întârzieri care survin în procesul de livrare.
Produsele
Articolele listate pe site-ul carturesti.ro conțin descrieri primite direct de la furnizori. Nu putem garanta acuratețea informațiilor din dreptul produselor, dar ne asumăm că vom corecta orice eroare survenită în procesul de listare. În cazul în care ai primit un produs care nu corespunde cu ce ai vizualizat inițial pe site, vom înlocui cu un alt articol, dacă mai este în stoc sau vom demara procesul de retur și restituire a sumei aferente.
Mentionam ca produsele de tip alcool poti fi achizitionate doar daca ai peste 18 ani.
Modalități de plată
Plata online cu cardul
După finalizarea cumpărăturilor, alegi plata online cu cardul, introduci datele cardului și vei fi redirecționat pe pagina/platforma procesatorului de plăți cu care colaborăm.
In cazul in care plata nu va fi confirmata, vei primi un nou link pentru achitare, automat.
Daca plata ramane neconfirmata in termen de 12 ore, comanda va fi marcata ca anulata.
Plata ramburs
Dacă alegi să plătești ramburs, vei preda curierului care îți livrează coletul suma datorată, în numerar. Îți reamintim că suma de plată este menţionată în factura primită pe adresa de mail înregistrată.
Plata prin OP
Poți alege să faci plata prin transfer bancar, pe baza e-mailului de confirmare a comenzii.
ATENŢIE! Pentru ca noi să putem procesa și livra comanda pe
care ai făcut-o pe
carturesti.ro, este necesar ca tu să ne trimiți dovada transferului bancar prin e-mail, pe adresa
ecomenzi@carturesti.info, și, de asemenea, trebuie ca suma să fie vizibilă în contul nostru. Coletul va fi
expediat doar după îndeplinirea celor două condiții..
Plata cu cardul cultural sau cardul cadou
Poți alege plata cu cardurile cultural sau cadou Sodexo, UP și Edenred atunci când comanzi de pe carturesti.ro. Tot ce trebuie să faci e să-ți alegi produsele preferate, le adaugi în coș, iar când finalizezi comanda, alegi plata online cu cardul (cultural sau cadou) și introduci datele cardului tău cultural.
Salvarea cardului pe carturesti.ro presupune respectarea politicilor de Securitate în vigoare. În acest sens, nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu va fi utilizată în mod abuziv, necesitând autentificare 3-D secure. Produsele de pe acest site sunt comercializate prin intermediul serviciului de plăti online oferit de PayU.
Metode de livrare
Puteți opta pentru livrare la adresă, prin firma de curierat, ridicare din librarie sau ridicare din easybox/locker.
Cărturești colaborează cu 5 firme de curierat pentru livrarile interne și DHL, exclusiv pentru livrarile internaționale.
Livrările pe teritoriul României sunt efectuate prin următoarele firme de curierat: Fan Courier, Cargus, Sameday, Bookurier și DPD. Alocarea se face automat, în funcție de criterii prestabilite în sistem. Pentru ambalajele returnabile, livrarea se va efectua doar prin DPD.
Menționăm că, pentru ridicarile din easybox/locker, metoda de plată poate fi card online, in avans sau plata card direct la locker, daca acesta dispune de POS.
De asemenea, există posibilitatea ca dimensiunile coletului să nu fie potrivite pentru easybox/locker selectat. Acest aspect poate fi determinat doar la sortarea din depozitul curierului. În acest caz, metoda va fi actualizată în livrare la adresa și veți primi notificare prin sms din partea firmei de curierat pentru stabilirea detaliilor necesare.
Voucherele cadou
Voucherele cadou pot fi achiziționate electronic, direct de pe site, prin accesarea linkului https://carturesti.ro/coupon-checkout.
Comanda poate fi efectuată doar dintr-un cont autentificat, valid pe carturesti.ro, iar plata este exclusiv prin card online.
Odată finalizată comanda, voucherul va fi expediat electronic, sub formă de document tip pdf, pe adresa de e-mail bifată în coșul de cumpărături.
Suma va putea fi consumată în 3 achiziții, iar valabilitatea este de 6 luni.
Pentru cumpărăturile online, voucherul se va folosi prin înscrierea codului de bare - numărul format din 13 cifre.
Voucherele cadou sunt nenominale și transmisibile. Nu faceți publice seria și codul voucherului. Emitentul nu își asumă responsabilitatea în cazul utilizării seriei de către persoane neautorizate.
Datele tale
Consultați Politica de confidențialitate.
Returnarea produselor
În acest sens, vom respecta prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 34/2015 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, prin care (numai în condiţiile actului normativ menţionat) aveti dreptul ca în termen de 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor să va retrageți din prezentul contract.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informaţi Direct Client Services SRL, la sediul din Strada Apusului nr. 1B, Judetul Ilfov, Comuna Glina, Sat Catelu, Cod Postal 077105, 0376 448 000, ecomenzi@carturesti.info cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru: carturesti.ro/site/retur formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă sau, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere înregistrările audio sau video sigilate care au fost desigilate după livrare, ziarele, periodicele şi revistele, conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere (ex. ebook). De asemenea, conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele personalizate în mod clar.
Garanţie, reclamaţii
Oricare ar fi reclamaţia, o poţi adresa la: ecomenzi@carturesti.info.
Conținutul. Drepturile de autor
Pozele şi descrierile obiectelor de pe site sunt exemplificative. Ne străduim să fie cât mai apropiate cu produsul în sine, dar pot apărea unele discordanţe.
Întregul conţinut al site-ului carturesti.ro (texte, imagini, elemente de grafică, coduri, scripturi etc) sunt proprietatea SC. Direct Client Services SRL şi sunt protejate prin Legea drepturilor de autor şi prin alte legi privind dreptul de proprietate intelectuală. Încercările de a le prelua, prin orice mijloace, sunt ilegale şi, în măsura în care vor fi sesizate, vor fi deferite justiţiei.
carturesti.ro reprezintă parţial businessul Cărtureşti şi parţial ne reprezintă pe noi, cei care lucrăm aici. Nu-l administrăm după un caiet de sarcini, preferăm să ne ghidăm dupa câteva principii de bun simţ. Pentru a clarifica lucrurile, enumerăm câteva dintre ele:
1. Descrierile şi articolele postate sunt scrise de membrii echipei Cărtureşti şi colaboratorii acesteia sau sunt preluate de la parteneri (edituri, distribuitori). Răspunderea pentru conţinutul acestor materiale revine autorilor. Copierea şi publicarea acestor materiale (parţial sau integral) se poate face numai cu acordul lor.
2. Ne dorim ca persoanele care comentează să respecte gramatica limbii române, cu atât mai mult cu cât acesta este un site cultural. Vom fi indulgenţi însă cu cei care nu sunt vorbitori de limba română.
3. Ne dorim ca toate comentariile tale să aibă legătură cu subiectele şi produsele de pe site şi să fie formulate cât mai coerent. Direct Client Services SRL şi noi, cei care administrăm site-ul, nu suntem responsabili pentru conţinutul comentariilor. Comentariile şi rating-urile sunt responsabilitatea utilizatorilor care le-au adaugat.
4. Ne rezervăm dreptul să ştergem comentariile licenţioase, denigratoare şi/sau tendenţioase, pe cele care nu respectă regulile de mai sus şi în general pe cele neargumentate.
5. E trist, dar nu vom accepta comentarii care conţin mesaje publicitare sau linkuri către magazine virtuale.
6. Deşi am vrea ca politica noastră să fie cât mai corectă şi imparţială în aplicare, ne asumăm eventualele greşeli şi urme de subiectivitate.
7. Te rugăm să ne sesizezi problemele apărute precum şi sugestiile de îmbunătăţire a activităţii prin email la adresele menţionate mai sus.