Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Un inger, un caine, o imagine

      Un inger, un caine, o imagine

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2015
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      296
      Colectie:
      ISBN:
      9789734657278
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Intr-o viziune realist-magica, Serban Alexandru construieste in acest volum o ampla si complexa mitologie a Brailei. Intr-o montura stilistica de mare expresivitate si reunind formule literare diverse, de la romanul picaresc la cel poetic, este si o critica, pe alocuri cu accente de pamflet, a istoriei, a mitologiei si religiei, a politicii si culturii. Un inger, un ciine, o imagine impune, intr-o tonalitate tragicomica, mesajul unei morale superioare, punct de plecare pentru un nou umanism.

      „Un scriitor nu face nimic altceva decit sa recupereze, cum sustine Camus, cele doua sau trei imagini simple si mari spre care s-a deschis inima prima data. Ce face el scriind – o spune Wittgenstein – este similar cu ce face copilul care pretinde a conduce o masina nemiscata stind doar pe scaunul soferului si manevrind volanul.
      Valoarea unei carti sta in calitatea unui suflet – ce transcende realul, transformind pentru totdeauna existenta intr-un pur sentiment al existentei – si ea, cartea, se incheie atunci cind el, sufletul, a epuizat suma posibilitatilor sale.” (Serban Alexandru)

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.