Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Comenzile plasate între 24.12, ora 12.00 și 28.12 vor fi procesate începând cu 29.12. Puteți însă comanda oricând un voucher cadou - bucuria care ajunge instant la destinație.
      Program special de Crăciun pentru asistență telefonică: 24.12: 9.00 - 17.00 / 25 - 28.12 - închis.

      Utilizarea sistemelor de limbaje alternative si augmentative in activitatile instructiv-educative

      Utilizarea sistemelor de limbaje alternative si augmentative in activitatile instructiv-educative

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2020
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      184
      ISBN:
      9789731665818
      Dimensiuni: l: 13,13cm | H: 20,20cm
      Adaugă în coș
      5900
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      În volumul de față este abordată problematica specifică a comunicării la elevii cu handicap mintal grav și sever. Abordarea incluzivă a educării persoanelor cu handicap presupune adaptarea eficientă a participării tuturor elevilor la activităţile şcolare şi extraşcolare, impunând cercetătorilor sarcina de a găsi noi soluţii, alternative la eliminarea barierelor în incluziune, identificarea facilitatorilor şi oferirea de tehnici concrete de implicare activă şi funcţională a elevilor în propriul proces de învăţare. Facilitatorul studiat este comunicarea alternativă şi augmentativă. Copiii cu handicap grav şi sever sunt segmentul cel mai vulnerabil din cauza dificultăţilor de comunicare şi lipsei unui sistem de comunicare care să le permită să se facă înţeleși şi să înţeleagă lumea din jur. Comunicarea nonverbală ar putea fi pilonul pe care să se sprijine construirea unui sistem valid şi adecvat de comunicare. Comunicarea nonverbală reprezintă mijlocul cel mai accesibil de a asigura înţelegerea nevoilor copilului, satisfacerea cerinţelor legate de autonomia personală. Cartea propune o serie de strategii practice de realizarea a acestui obiectiv prioritar în domeniul intervenției educaționale la elevii cu dizabilități severe – cel de a stimula și sprijini dezvoltarea comunicării

      ,

      În volumul de față este abordată problematica specifică a comunicării la elevii cu handicap mintal grav și sever. Abordarea incluzivă a educării persoanelor cu handicap presupune adaptarea eficientă a participării tuturor elevilor la activităţile şcolare şi extraşcolare, impunând cercetătorilor sarcina de a găsi noi soluţii, alternative la eliminarea barierelor în incluziune, identificarea facilitatorilor şi oferirea de tehnici concrete de implicare activă şi funcţională a elevilor în propriul proces de învăţare. Facilitatorul studiat este comunicarea alternativă şi augmentativă. Copiii cu handicap grav şi sever sunt segmentul cel mai vulnerabil din cauza dificultăţilor de comunicare şi lipsei unui sistem de comunicare care să le permită să se facă înţeleși şi să înţeleagă lumea din jur. Comunicarea nonverbală ar putea fi pilonul pe care să se sprijine construirea unui sistem valid şi adecvat de comunicare. Comunicarea nonverbală reprezintă mijlocul cel mai accesibil de a asigura înţelegerea nevoilor copilului, satisfacerea cerinţelor legate de autonomia personală. Cartea propune o serie de strategii practice de realizarea a acestui obiectiv prioritar în domeniul intervenției educaționale la elevii cu dizabilități severe – cel de a stimula și sprijini dezvoltarea comunicării .

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.