„Sunt vanzator, vand. Vand orice, oricand, oricui. Cred cu tarie ca un vanzator bun este acela care poate vinde orice. Daca eu sunt cel mai bun vanzator de telefoane mobile și de maine vand piscine, trebuie sa fiu și acolo la fel de bun.” Cu un astfel de crez, ca o coloana vertebrala bine infipta in realitatea organismului sau profesional numit „Vanzari”, dar și cu umor, ironii și reflecții „de viața și meserie”, Adrian M. Cioroianu iși prezinta, in cartea sa in curs de apariție la editura EVRIKA, spumoasele experiențe și invațaturi. Nu e puțin lucru sa te afli, timp de 15 ani, intr-o liga a celor mai buni vanzatori de „orice”, sa smulgi fiecarei clipe, intalniri, pațanii, fiecarui succes sau eșec, sensul cel mai de preț care sa te duca mai sus, sa te faca mai bun, sa ai viziunea cea mai aplicata pe o piața atat de aprig supusa competitivitații financiare, cum este lumea afacerilor azi.
Cartea este o minunata și antrenanta relatare, de la „sursa”, a ceea ce ar trebui sa fie, in ochii autorului, parcursul ideal al unui invațacel in meseria de Salesman, de om de vanzari. Relatare facuta cu evident talent narativ, intr-un stil spontan și lipsit de inhibiții, plina de detalii simpatice și trimiteri la picanteriile unor situații uneori comice, alteori tragicomice, in care un neinițiat in ale misterelor profesiei s-ar putea afla. In același timp, textul carții ramane, cu onestitate, unul al impartașirii serioase și generoase, caci a fi om de vanzari nu prespune aplicarea vreunei rețete de-a gata, ci inseamna o nesfarșita creare de soluții noi la imprejurari noi, imposibil de prevazut – de aici coeficientul mare de sfaturi și ghidari prietenoase prin hațișurile inerente domeniului. ”Cred ca vanzarile se invața practicand, incercand de fiecare data metode noi, experimentand tehnici diferite, greșind, testand.”
Adrian M. Cioroianu este un astfel de experimentator de tehnici care a ales sa-și imparta știința cu cei care ii calca pe urme și sa puna, in felul asta, o caramida proprie la temelia unei instituții fundamentale pentru mersul economiei globale – The Sales, Vanzarile. Cartea sa, Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B?, va fi una care, in curand, se va constitui intr-o referința a domeniului, in Romania.
Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B?
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2015
Publisher:
Cover Type:
Paperback
Page Count:
226
Collection:
ISBN:
9786069257814
Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
Unavailable
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!