Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Fizica. Manual (neoficial) pentru clasa a VI-a
      Fizica. Manual (neoficial) pentru clasa a VI-a

      Fizica. Manual (neoficial) pentru clasa a VI-a

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2018
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      144
      ISBN:
      9786065875289
      Dimensiuni: l: 21cm | H: 29.7cm
      Adaugă în coș
      1990
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Manualul de fizică de clasa a VI-a face parte dintr-un proiect care prevede un set complet de manuale de fizică pentru gimnaziu. Autorul a pornit în această întreprindere din dorința de a pune la dispoziția elevilor și a profesorilor un text ordonat și complet, o bază pentru dialogul profesor-elev. Studiul fizicii necesită și merită un efort de gândire și o anumită rigoare. Acest efort nu poate fi decât benefic celor care se supun unei astfel de provocări.

      FIZICĂ – manual (neoficial) pentru clasa a VI-a este alcătuit din 10 capitole și 42 de lecții, iar cuprinsul urmărește cu fidelitate programa analitică. Cele 42 de lecții nu sunt egale ca întindere sau ca dificultate. Este la latitudinea profesorului să aloce un interval de timp armonizat cu necesitățile fiecărei clase.

      Manualul este conceput pentru a fi utilizat în primul rând de către elev. Este o resursă de învățare independentă și completă. De aceea, elevul o poate folosi fără a fi necesar să apeleze la alte cărți.

      Desigur, informația primită la clasă rămâne esențială. Manualul nu și-a propus să ofere modele de predare. Fiecare profesor își va menține stilul propriu și modalitatea de a dialoga cu elevul, adaptată la fiecare situație în parte. Acest manual poate veni în ajutorul elevilor ca o completare a celor aflate în clasă sau poate prezenta o perspectivă diferită.

      Fiecare lecție tratează subiectul din programă plecând de la exemplele uşor de observat din jurul nostru. Au fost incluse şi mici extensii teoretice, atât cât sunt acestea cu putinţă.

      PROBLEME REZOLVATE. Ori de câte ori s-a putut, au fost introduse probleme tip, împreună cu rezolvarea acestora. Aceste probleme se pot dezbate în clasă.

      EXPERIMENTE. Am introdus, atunci când a fost posibil, propuneri de experimente care pot fi executate în clasă sau în laborator. Aceste experimente sunt descrise și dirijate în detaliu și nu presupun o aparatură de laborator specială.

      PROBLEME. Fiecare capitol are la sfârșit un set de probleme, clasificate în trei grade de dificultate. Scopul clasificării este acela de a orienta profesorul atât în alcătuirea sarcinilor individuale, cât și într-o eventuală punctare. În total, manualul conține circa 270 de probleme din toate tipurile de evaluare uzuale: întrebări deschise, întrebări tip grilă, probleme de calcul. La sfârșitul manualului este inclus un capitol cu rezolvări complete sau indicații de rezolvare pentru problemele propuse.

      DE CE MANUAL „NEOFICIAL”?

      Manualul a fost supus procesului de evaluare organizat de Ministerul Educației împreună cu EDP. Notele obținute la evaluarea inițială au fost următoarele: 87, 95, 98 şi 89 (echivalent punctaj pedagogie). Media de 92,35 puncte rezultată a plasat manualul pe locul 3 între cele patru versiuni calificate.

      În urma contestației depuse de autor, notele acordate lucrării au fost: 51, 84, 99 şi respectiv 78 (echivalent punctaj pedagogie). Acestea au generat după „mediere” valoarea finală de 82,5 puncte, insuficientă pentru ca manualul să obţină aprobarea (punctaj minim 85 puncte).

      Ca urmare, volumul a fost finalizat de Editura ALL și le este oferit cititorilor pe piața liberă.


      DESPRE AUTOR

      Mihail Penescu a fost asistent universitar şi lector la Catedra de Fizică Atomică şi Nucleară a Facultăţii de Fizică din cadrul Universităţii din Bucureşti, între anii 1981 şi 1994. Printre lucrările sale adresate învăţământului preuniversitar, publicate de-a lungul timpului, se numără Probleme recapitulative de fizică – Editura ALL, 1995/1996, şi Caiete de Fizică. Lecţii de termodinamică – Editura AMCO PRESS, 1991. Așadar, autorul a parcurs toate etapele de ucenicie didactică şi ştiinţifică: a fost cadru didactic universitar, a făcut cercetare ştiinţifică şi a editat carte şcolară.

      Manualul reprezintă dorința sa de a apropia fizica și studiul fizicii de cei mai tineri dintre cititori. Este rezultatul unei îndelungate activităţi didactice de predare, dar şi de editare a manualelor, în general, şi de fizică, în special.

      Am scris această carte cu gândul la elev. Am încercat să-i trezesc interesul pentru ştiinţa pe care am considerat-o întotdeauna cea mai fermecătoare dintre ştiinţe.” – Mihail Penescu, autor

      În ansamblu, cred că este un manual care poate fi considerat de referință (...) Manualul de faţă poate fi considerat mai mult decât un manual standard. «Aventura cunoaşterii», de la observaţie la teorie, prezentată de un dascăl cu experienţă în toate aspectele – de la şcoală la cercetare – este meritorie. Le doresc succes elevilor care vor învăţa după acest manual şi voi fi bucuros să aflu că mulţi profesori au ales ca manual această carte.” Prof. Dr. Mircea V. Rusu

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.