Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Într-un weekend galben-arămiu ai -20% la toată oferta în stoc, cu codul GALBEN, valabil de vineri până duminică

      Primul meu caiet scolar - Activitati Cls. Pregatitoare - Sem. 1

      Primul meu caiet scolar - Activitati Cls. Pregatitoare - Sem. 1

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2014
      Publisher:
      Page Count:
      96
      Subject:
      Materiale interdisciplinare
      ISBN:
      9786067060577
      Dimensions: l: 20cm | H: 28cm
      Add to cart
      1999
      20% code:GALBENi
      The discount is granted by applying the code in the related field when placing the order.
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Imaginaţi-vă drumul pe care îl parcurg copiii prin şcoală ca pe o călătorie în care la ora 8 coborâm în staţia Comunicare În limba română şi staţionăm acolo până la 8. 50 pentru ca de la ora 9 să ne comutăm atenţia, la comandă, asupra Matematicii şi explorării mediului până la 9. 50 ş. a. m. d. Pentru adulţi este uşor – ne permit lucrul acesta bagajul de cunoştinţe, experienţa de viaţă, ritmul cotidian alert etc. Copiilor, mai ales celor aflaţi la început de drum, le este însă greu. Şi realitatea este că nicio situaţie de viaţă nu ne pune în faţa unei singure ştiinţe sau arte . De aceea vă propunem să acceptaţiprovocarea subliniată atât de frumos de L. D'Hainaut, aceea de a acorda „[. . ] mai multă importanţă omului care merge decât drumului pe care îl urmează“

      CE POSIBILITATE VĂ OFERĂ ACEST MATERIAL INTEGRAT?

      În primul rând aceea de a construi, împreună cu copiii dumneavoastră, o piramidă a cunoştinţelor care se va individualiza, pe parcursul anilor de şcoală, în discipline de studiu.

      CUM?

      În câţiva paşi simpli, care pornesc de la definirea predării integrate ca metodă ce are drept punct de referinţă nu o disciplină de studiu, ci o tematică unitară, comună mai multor discipline şi, de la interrelaţionarea diverselor elemente în scopul construirii unui ansamblu superior.

      • mono/intradisciplinaritatea (prin care abordăm tematica propusă din perspectiva unei singure discipline – de obicei, în ordine, CLR, MEM, DP, AVAP, MM);

      • interdisciplinaritatea (cea care promovează o viziune asupra cunoaşterii şi o abordare ce antrenează conştient limbajul mai multor discipline);

      • trandisciplinaritatea (cea din urmă treaptă, gradul cel mai elevat ş icomplex de integrare a curriculumului, mergând deseori până la fuziune, care duce la apariţia unor noi câmpuri de investigaţie, la proiecte integrate sau programe de cercetare care valorizează o nouă paradigmă).

      • multidisciplinaritatea (care ne permite abordarea unei teme/ situaţii din perspectiva mai multor discipline independente);

      • pluridisciplinaritatea (adică studierea unui subiect dintr-o disciplină prin intermediul mai multor discipline deodată);

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.