Estetizarea lumii

Estetizarea lumii

A trai in timpul capitalismului artistic
0.0 / 10 ( voturi)
NaN
Limba:
Romana
Data publicarii:
2021
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
380
ISBN:
9786060571230
Dimensiuni: l: 14cm | H: 23cm

8800
Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!
Descriere

Știm toți vechea poveste, deoarece pare realistă: bogăția lumii, sărăcirea existențelor; triumful capitalului, lichidarea științei de a trăi; suprasolicitarea finanțelor, „proletarizarea” și unificarea stilurilor de viață, prin industrializarea gunoiului-kitsch și a produselor de unică folosință, interschimbabile, fără sens – capitalismul este o mașină a degradării estetice și a urâtului lumii.
Dar suntem chiar atât de siguri de asta? Stilul, frumusețea, mobilizarea gusturilor și sensibilităților apar din ce în ce mai mult ca imperative strategice pentru diferite brand-uri în fiecare zi: capitalismul hyper-consumului este un mod estetic de producție. În industriile de consum, designul, moda, publicitatea, decorațiunile interioare, cinematograful, produsele spectacolelor încărcate cu seducție sunt create în masă. Ele transmit emoții și sensibilitate, organizează un univers estetic proliferant și eterogen prin eclecticismul stilurilor care se desfășoară prin prisma lor. Peste tot, realitatea este construită ca imagine prin integrarea unei dimensiuni estetico-emoționale care a devenit centrală în competiția dintre brand-uri. Acesta este capitalismul artistic, care se caracterizează prin ponderea crescândă a piețelor sensibilității, printr-o operă sistematică de stilizare a bunurilor și locurilor comerciale, prin integrarea generalizată a artei, a „privirii” și a afectului în universul consumatorului. Determinând unui peisaj economic haotic global pe

Recenzii și comentarii
Nu există recenzii pentru acest produs.
Adaugă o recenzie
Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.