De la origini pana in prezent: Istoria Romaniei, pas cu pas, in 1001 intrebari si raspunsuri
Lucrarea, prin continutul ei, urmareste:
* reliefarea identitatii colective nationale, cu punerea in evidenta a experientelor si valorilor comune din trecut;
* pastrarea legaturii cu radacinile culturale si nationale;
* crearea unui sentiment de apartenenta si de mandrie nationala, de solidaritate sociala;
* revigorarea sentimentului de patriotism (necunoscut unora dintre copiii nostri sau unor compatrioti).
Cele 1001 intrebari isi gasesc raspunsurile exacte, clare, scurte si la obiect, chiar si pe intelesul celor neavizati!
Intrebarile sunt structurate pe perioade:
- Capitolul I. Preistoria (aparitia omului - 513 i.H.)
- Capitolul II. Antichitatea (513 i.H. - 602 d.H.)
- Capitolul III. Evul Mediu (602 - 1821)
- Capitolul IV. Epoca Moderna (1821 - 1918)
- Capitolul V. Epoca Contemporana (1918 - prezent)
- Rezolvare rapida, punctuala a intrebarilor - este suficient sa-ti formulezi intrebarea, sa identifici capitolul/perioada in care s-a produs evenimentul de care esti interesat pentru a o identifica si a descoperi raspunsul corect. Raspunsul corect alocat fiecarei intrebari se regaseste in Sectiunea de raspunsuri de la finalul lucrarii.
- Acoperire completa a istoriei reale a Romaniei - cele 1001 intrebari formulate din istoria Romaniei vizeaza toate perioadele istorice, o gama variata de evenimente si personalitati, oferind prin raspunsurile alocate fiecarei intrebari, o imagine de ansamblu completa si detaliata a istoriei tarii noastre.
- Auxiliar scolar eficient - asigura elevilor o pregatire practica si rapida atat pentru examene dar si pentru dobandirea cunostintelor de istorie. Poate servi oricand ca resursa de studiu si/sau referinta.
- Interes trezit prin curiozitate - formatul bazat pe intrebari si raspunsuri stimuleaza curiozitatea si dorinta de a afla mai multe, oferind cititorilor oportunitatea de a explora eficient subiecte specifice de interes.
- Olenca-Georgiana Ghetau - 23 ani de experienta, profesor de istorie liceu si gimnaziu, gradul didactic I, titular
- Gheorghe-Florin Ghetau - 18 ani de experienta in invatamant, doctor in stiinte istorice, gradul didactic I, titular
- nevoia de a alunga monotonia creand un cadru atractiv de invatare;
- crearea posibilitatii de rezolvare punctuala a unor semne de intrebare;
- structurarea logica si eficienta a materiei de parcurs.